مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین:

۴۱۵ هکتار از اراضی شهرک های صنعتی قزوین دارای سند تفکیکی شد

۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۵:۴۴:۱۸
کد خبر: ۲۹۱۳۵۲
۴۱۵ هکتار از اراضی شهرک های صنعتی قزوین دارای سند تفکیکی شد
ناصحی: سند تفکیکی 415 هکتار از زمین های شهرکها و نواحی صنعتی استان قزوین آماده و قابل واگذاری به واحدهای بهره بردار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عبدالقهار ناصحی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، گفت: از مجموع  819 هکتار از اراضی واگذار شده به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان،  415 هکتار در شهرکهای کاسپین، آراسنج و شال سند تفکیکی صادر شده که با برنامه ریزی های انجام شده، در سال جاری نیز برای 350 هکتار از اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی سند تفکیکی اخذ می گردد که در این رابطه همکاری های مثبت اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بسیار حائز اهمیت بوده است.

وی تصریح کرد : صدور اسناد، مالکیت تفکیکی در جهت تسریع و تسهیل کار واحدهای صنعتی بهره بردار که مشکلات بانکی در خصوص اخذتسهیلات وترهین محل اجرای طرح و وثیقه قرار دادن سند مالکیت دارند بسیار حائز اهمیت است که با این اقدام مشکلات آنان حل خواهد شد.

در استان قزوین 15 شهرک و ناحیه صنعتی فعال و در حال واگذاری به متقاضیان سرمایه گذاری است که در حال حاضر تعداد یک هزارو 150 قرارداد با متقاضیان سرمایه گذار منعقد شده که از این تعداد 655 واحد با سرمایه گذاری 15 هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی 20 هزار نفر به بهره برداری رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز