با حضور قائم مقام مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور:

از خیرین بهزیستی شهرستان قدس تجلیل شد

۱۳۹۴/۰۳/۲۱ - ۱۴:۲۱:۱۹
کد خبر: ۲۹۱۴۹۸
از خیرین بهزیستی شهرستان قدس تجلیل شد
با حضور حجت الاسلام شهسواری، قائم مقام مشارکت های مردمی سارمان بهزیستی کشور، در همایشی با شکوه از خیرین بهزیستی شهرستان قدس تجلیل بعمل آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا از غرب تهران؛ طی مراسمی از خیرین بهزیستی شهر قدس با حضور حجت الاسلام شهسواری، قائم مقام مشارکت های مردمی سارمان بهزیستی، حجت الاسلام میر احمدی، امام جمعه شهر قدس، زارعی، مدیرکل بهزیستی استان تهران، اعضای شورای شهر، اعضای صنایع سطح شهر و جمعی از مسئولان شهرستان از خیرین بهزیستی شهر قدس تجلیل گردید.

DSC_0341

بر پایه این خبر در مراسم همایش تجلیل حجت الاسلام شهسواری با تاکید برلزوم بهره گیری مناسب از فیوضات ماه مبارک شعبان تصریح کرد: ماه شعبان بهترین فرصت برای خودسازی و رشد و تعالی انسان هاست.

وی اظهار کرد: این سازمان با هدف حمایت از کودکان و بانوان بی سرپرست، معلولان، نیازمندان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی تشکیل شده است.

DSC_0448

به گفته او مشارکت مردمی برای احداث واحدهای مسکونی، تجهیزات و هزینه های تحصیلی این قشر از جامعه ضروری است.

DSC_0570

DSC_0358

قائم مقام مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی بیان کرد: تامین مطلوب عدالت اجتماعی در جامعه از ضروریاتی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

DSC_0557

زارعی، مدیرکل بهزیستی استان تهران، نیز در این مراسم گفت: خوشبختانه در شهر قدس خیرین زیادی داریم که با حمایت و فداکاری خود به ویژه در بحث سالمندان، یتیمان و کودکان بی سرپرست حمایت ویژه ای از این سازمان به عمل می آورند.

DSC_0644

همچنین رئیس بهزیستی شهر قدس گفت: بهزیستی می تواند با بررسی وضعیت مددجویان و رفع مشکلات آنها گام موثری در جامعه بردارد.

 وی خاطرنشان کرد: پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیز از دیگر وظایف سازمان بهزیستی است که فرد، خانواده و جامعه را در برابر آسیب های اجتماعی آگاه و هوشیار می کند.

DSC_0658

فاضلی نژاد در ادامه افزود: فرد نیکوکار حتی اگر در جامعه ای ناسالم زندگی کند به خاطر عمل خیری که انجام می دهد مورد رحمت و برکت پروردگار الهی قرار می گیرد.

در پایان این مراسم از خیرین شهرستان با لوح تجلیل بعمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز