اجرای مرحله دوم سهمیه بندی سوخت ناوگان حمل و نقل جاده ای از یکم تیرماه

۱۳۹۴/۰۳/۲۴ - ۰۹:۰۰:۳۸
کد خبر: ۲۹۲۰۴۰
اجرای مرحله دوم سهمیه بندی سوخت ناوگان حمل و نقل جاده ای از یکم تیرماه
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان هرمزگان از اجرای مرحله دوم طرح تخصیص سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل باری و مسافری از یکم تیرماه سال جاری در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علیرضا مجرد افزود: از این پس سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل جاده ای تنها به دو صورت پایه و پیمایش اختصاص می یابد.

وی گفت: در سهمیه پایه مقداری سوخت در کارت سوخت رانندگان به صورت ماهانه شارژ می شود و در بخش پیمایش، سهمیه بر اساس اطلاعات جا به جایی همانند بارنامه و صورت وضعیت تعیین می شود.

وی اطلاعات مورد نیاز برای سهمیه سوخت برحسب پیمایش را تعیین مبدأ – مقصد ، احراز بارنامه، بروزرسانی اطلاعات کارت هوشمند، پلاک خودرو و شماره تلفن رانندگان در سامانه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای عنوان کرد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان هرمزگان با اشاره به اینکه در مرحله نخست این طرح در اردیبهشت امسال اطلاعات مورد نیاز شرکت های حمل و نقل باری و مسافری و همچنین رانندگان جمع آوری شد تصریح کرد : رانندگان و شرکت های که تاکنون اطلاعات خود را بروز رسانی نکرده اند تا پیش از اجرای مرحله دوم فرصت دارند نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

مهندس مجرد اظهار داشت : در صورت عدم توجه کاربران جاده ای نسبت به این طرح ملی ، هرگونه کاهش سهمیه سوخت برعهده آنان است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان هرمزگان در پایان افزود : رانندگان برون شهری با ارسال شماره کارت هوشمند خود به سامانه پیامکی 60401411 و شماره گیری از طریق # 141 * 6040 * اطلاعات مربوط به میزان پیمایش خود را دریافت کنند.

مهندس علیرضا مجرد همچنین ، مراجعه به سایت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به آدرس www.rmto.ir و مراکز صدور کارت هوشمند ، انجمن های صنفی رانندگان و شرکت های مسافربری در استان ها را از دیگر راههای دریافت میزان پیمایش و طی مسافت رانندگان نام برد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز