در بیست و سومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی خردسالان پسر؛

خردسالان قزوینی نایب قهرمان کشور شدند

۱۳۹۴/۰۳/۲۴ - ۱۴:۵۴:۴۵
کد خبر: ۲۹۲۲۳۹
خردسالان قزوینی نایب قهرمان کشور شدند
بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی خردسالان پسر کشور که در خانه تکواندو فدراسیون آغاز شده بود با نائب قهرمانی تیم منتخب استان قزوین به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور خردسالان پسر از که  با حضور 239 تکواندو کار از 30 استان در محل خانه تکواندو فدراسیون آغاز شده بود، با معرفی تیم‌های برتر این دوره از رقابتها به پایان رسید.

در این مسابقات، تیم‌ مازندران با کسب 4 مدال طلا، 2 نقره و یک برنز و 79 امتیاز با شایستگی بر سکوی قهرمانی این دوره از مسابقات ایستاد. تیم شایسته استان قزوین با کسب 3 مدال طلا، 3 نقره و یک برنز و 74 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد و بر سکوی دوم ایران ایستاد.همچنین عنوان فنی ترین بازیکن مسابقات به محمد طاها کاظمی از قزوین رسید.

در این مسابقات در وزن دوم 26- کیلوگرم محمد معین مجیدی؛ وزن سوم 28- کیلوگرم محمد طاها کاظمی؛ وزن هفتم 36- کیلوگرم ابوالفضل خلجی موفق به کسب مدال طلا شدند.

در وزن چهارم 30- کیلوگرم امیر مهدی رحمانی؛ وزن پنجم 32- کیلوگرم -محمد مهدی کاظمی و وزن نهم 40- کیلوگرم امیرحسین عبدی موفق شدند به مدال نقره رست یابند و در وزن هشتم 38- کیلوگرم امید مشهدی به مدال برنز رسید.

 

نظر شما