مهدی مرندی بعد از دیدار مقابل روسیه؛

مسابقه با قهرمان المپیک تجربه خوبی بود

۱۳۹۴/۰۳/۲۴ - ۱۵:۱۵:۵۳
کد خبر: ۲۹۲۲۴۶
مسابقه با قهرمان المپیک تجربه خوبی بود
مهدی مرندی والیبالیست قزوینی و لیبروی تیم ملی پس از پیروزی سه بر یک در برابر روسیه در هفته پنجم لیگ جهانی گفت: نخستین حضور من در لیگ جهانی و تیم ملی بود و به همین دلیل شرایط برایم خیلی سنگین بود.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از سایت اداره کل ورزش استان قزوین؛ مهدی مرندی، والیبالیست قزوینی و لیبروی تیم ملی پس از پیروزی سه بر یک در برابر روسیه در هفته پنجم لیگ جهانی گفت: نخستین حضور من در لیگ جهانی و تیم ملی بود و به همین دلیل شرایط برایم خیلی سنگین بود.

وی با بیان اینکه من باید جای بازیکنان بزرگی همچون ظریف و علیزاده بازی می کردم، گفت: با کمک کادر فنی و دیگر بازیکنان استرسم کم شد و پا قدم من نیز خوب بود و سه بر یک به پیروزی رسیدیم.

لیبروی تیم ملی والیبال تصریح کرد: مسابقه با بهترین تیم جهان در اولین حضور در لیگ جهانی برایم خیلی تجربه خوبی بود و امیدوارم در مسابقات بعدی بهتر بازی کنم.

وی مسابقه دوم با روسیه را بسیار سخت دانست و گفت: هر دو تیم از یکدیگر آنالیز دقیق تری خواهند داشت و این کار را سخت تر می کند. امیدوارم برنده میدان باشیم تا با امتیاز بیشتری به تهران برویم.

تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه هفته پنجم لیگ جهانی موفق به شکست سه بر یک روسیه شد و امروز در دومین مسابقه به مصاف این تیم می‌رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز