با همکاری اداره بهزیستی شهریار:

پنجمین دوره جشنواره قرآنی مهدهای کودک برگزار شد

۱۳۹۴/۰۳/۲۴ - ۲۲:۱۸:۴۹
کد خبر: ۲۹۲۲۹۷
پنجمین دوره جشنواره قرآنی مهدهای کودک برگزار شد
پنجمین دوره جشنواره قرآنی مهدهای کودک به همت سازمان بهزیستی شهرستان شهریار و به میزبانی مهد دنیای کودک برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از غرب تهران؛ پنجمین دوره جشنواره قرآنی مهدهای کودک با حضور یوسف زاده رئیس سازمان بهزیستی شهرستان، قره گزلو رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره)، حجت الاسلام والمسلمین حیدری مسئول امور مساجد شهرستان شهریار، خانم خواجه مسئول دفتر فرهنگی سازمان بهزیستی استان تهران، خانم ثمودی مسئول مهدهای کودک سازمان بهزیستی استان تهران، خانم خوش روش کارشناس مهد های کودک سازمان بهزیستی استان تهران  در مهد کودک دنیای کودک برگزار گردید.

بر پایه این  خبر علی اصغر یوسف زاده رئیس سازمان بهزیستی شهرستان شهریاردر این مراسم گفت: سازمان بهزیستی شهریار به عنوان متولی مهد های کودک رسالت آموزشی فرزندان ما را در حساس ترین مقطع سنی و تحصیلی در رده مهد کودک و پیش دبستانی را به عهده دارد ، مقطعی که نیاز به توجه و حمایت ویژه می باشد و مسئولیت سنگینی را به دوش مربیان این مراکز می گذارد.

P1110640

یوسف زاده افزود: در شهرستان شهریار بیش از حدود 40 مهد کودک داریم که سالانه بیش از 3000 نفر از کودکان این منطقه  در زمینه های مختلف از جمله قرآن ، زبان، نقاشی ، موسیقی و ... آموزش می بینند و از امکانات آموزشی این مراکز بهره مند می شوند.

رئیس بهزیستی شهریار در ادامه گفت: سازمان بهزیستی در حوزه تخصصی خود به هیچ وجه اجازه عبور از خط قرمز ها را به کسانی که به مهد های کودک دید اقتصادی داشته باشند را نخواهد داد و در این زمینه هیچ گونه تعاملی با کسی نخواهد داشت و هدف فقط آموزش به نحو شایسته و در خور شهرستان شهریار می باشد.

در ادامه جشنواره نونهالان همه مهد های کودک در شهریار به اجرای برنامه از جمله تلاوت قرآن به زبان های عربی ، فارسی و انگلیسی و اجرای شعر و موسیقی پرداختند .

P1110668

خاطر نشان میگردد، در این  جشنواره کارشناسان متخصص کودک وبهزیستی  با در نظر گرفتن نوع پوشش ، اجرا ، انسجام برنامه ، کیفیت برنامه و نوع آوری به گروه های شرکت کننده امتیاز می دادند

در پایان این مراسم مهد کودک باغ خاطره مقام  اول ، مهد کودک آبرنگ مقام  دوم و مهد کودک دنیای کودک مقام  سوم را بعنوان عناوین برتر پنجمین دوره جشنواره قرآنی مهدهای کودک از آن خود کردند و جوایز ارزنده و ویژه ایی رادریافت کردند .

همچنین نو نهال تک خوان جشنواره به نام فرنام قربان زاده که شعری در وصف امام زمان (عج) اجرا کرد جایزه  نفیس و ویژه این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

 خاطر نشان میگردد به رسم یاد بود با اهدای هدایایی از تمامی کودکان و مربیان این مراکز تقدیرو تجلیل  به عمل آمد.

 

عکس :خانم اصلانی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز