با حضور جمع کثیری از مردم شعار مرگ بر آمریکا در همدان طنین انداز شد

۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۹:۰۰:۰۹
کد خبر: ۲۹۲۳۵۵
با حضور جمع کثیری از مردم شعار مرگ بر آمریکا در همدان طنین انداز شد
همایش بزرگ مرگ بر آمریکا شامگاه یکشنبه با حضور جمع زیادی از شهروندان در باغ موزه دفاع مقدس شهر همدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، شامگاه یکشنبه باغ موزه دفاع مقدس همدان برای نخستین بار شاهد حضور تعداد انبوهی از مردم شهیدپرور و ولایتی دارالمومنین این شهر بود تا با حضور خود و مشت‌های گره‌ کرده یکبار دیگر شعار «مرگ بر آمریکا» را فریاد بزنند.

همدانی‌ها از پیر و جوان و زن و مرد و از اقشار مختلف مردم با انواع پوشش مختلف آمده بودند تا یکبار دیگر انزجار خود را از شیطان بزرگ با شعار دشمن‌شکن «مرگ بر آمریکا» فریاد بزنند.

همایش بزرگ شعار «مرگ بر آمریکا» به همت دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا و چند تشکل دیگر به میزبانی باغ موزه دفاع مقدس همدان و در محوطه باز این موزه برگزار شد.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا همدان در این همایش گفت: دشمن را نباید به عنوان دوست انتخاب کرد چرا که آنها در گمراهی بسر می برند.

حجت الاسلام مصطفی رستمی افزود: با برگزاری این همایش به دیپلماتهای تیم مذاکره کننده اعلام می کنیم ملتی که از زبانش مرگ بر آمریکا نمی افتد پشت سر شما است مبادا ذره ای از حقوق مسلم و خطوط ترسیم شده از طرف رهبر معظم انقلاب عقب بنشینید.

وی ادامه داد: برگزاری این مراسم یک برنامه قرآنی و رمضانی است چون ما فرزندان رمضان هستیم و رمضان به ما می آموزد که در راه خدا باید سختی کشید اما در برابر شیطان نباید تسلیم شد.

حجت الاسلام رستمی گفت: این مراسم عاشورایی است چرا که فرزندان عاشورا عزت خود را نمی فروشند و اگر دولتمردان به نیروهای درونی جامعه توجه کنند امدادهای خدا شامل حال آنها می شود.

وی اضافه کرد: ملت ایران استوار است اما آمریکایی ها در حال بیچارگی هستند و این ملت بزرگ مقدمه ظهور امام عصر حضرت مهدی (عج) را فراهم می کند.

در این همایش که حدود چهار هزار نفر از مردم شهر همدان حضور داشتند مردم شعار مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل و هیهات من الذله سر دادند.

همچنین سرود مرگ بر آمریکا با حضور خواننده این ترانه حامد زمانی اجرا شد.

در این آیین از طلیعه داران جهاد و شهادت و خانواده های معظم شهدای شاخص استان همدان تجلیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز