استاندار کرمانشاه:

توسعه صنعت پتروشیمی به اشتغال‌زایی بیشتر کمک می‌کند

۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۰۹:۰۳:۰۵
کد خبر: ۲۹۲۶۷۱
توسعه صنعت پتروشیمی به اشتغال‌زایی بیشتر کمک می‌کند
کرمانشاه در دوران جنگ تحمیلی آسیب‌های فراوانی دیده است.

استاندار کرمانشاه در نشست مشترک با معاون وزیر نفت گفت: مدیریت ارشد استان پیگیری‌های بسیاری برای رفع مشکلات مجموعه‌های پتروشیمی استان و همچنین توسعه هر چه بیشتر آن‌ها انجام داده است که خوشبختانه نتایج دلگرم کننده‌ای نیز داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، ابراهیم رضایی‌بابادی اظهار داشت: امیدواریم با گسترش این صنعت و صنایع پایین دستی آن زمینه اشتغال‌زایی هر چه بیشتر جوانان را فراهم کنیم.

وی افزود: استان کرمانشاه در دوران جنگ تحمیلی آسیب‌های فراوانی دیده است، پس از این دوره مدت زیادی صرف بازسازی و ترمیم خرابی‌های دوران جنگ شد که این امر موجب شده کرمانشاه در زمینه توسعه از دیگر استان‌ها عقب بماند.

رضایی‌بابادی ادامه داد: طی این سال ها طرح ها و برنامه‌های زیادی در استان دنبال شده اند ولی هیچ کدام از آن‌ها منجر به توسعه کرمانشاه نشده است و هم اکنون ما در بیکاری رتبه اول کشور را داریم.

وی به پتانسیل‌های گوناگون استان کرمانشاه اشاره کرد و  افزود: کرمانشاه دارای قابلیت‌ها و مزیت های بی‌شماری است که از جمله آن‌ها می‌توان به مرز طولانی مشترک با کشور عراق و وجود چند بازارچه‌ها و دو مرز رسمی اشاره کرد.

وی افزود: این ظرفیت‌ها می‌تواند نقش مهمی در عرصه صادرات کشور داشته باشد و این پتانسیل وجود دارد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن کالاهای صادراتی را به بازار 20 میلیونی کشور همسایه ارسال کرد و حتی در آینده به سوریه و دیگر کشورهای منطقه هم از این مرز صادرات داشته باشیم.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز