سه سرنشین موتورسیکلت در یک سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند

۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۱۰:۲۸:۴۲
کد خبر: ۲۹۲۷۲۵
سه سرنشین موتورسیکلت در یک سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند
سرهنگ حسین طلایی گفت: براثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک کامیون سه سرنشین موتورسیکلت جان باختند

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان افزود: شامگاه دوشنبه در معابر درون شهری شهرستان بهار یک سانحه منجر به فوت رخ داد.

وی توضیح داد: در این سانحه بر اثر برخورد یکدستگاه موتور سیکلت با یک کامیون راکب موتور سیکلت در دم جان باخت.

وی اظهار کرد: دوترک نشین این موتورسیکلت نیز به بیمارستان آیت الله بهاری شهرستان بهار و بیمارستان بعثت در شهر همدان منتقل شدند که به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باختند.

رییس پلیس راهور همدان با ذکر اینکه علت این سانحه در دست بررسی است گفت: راکب و سرنشینان این موتور سیکلت از کلاه ایمنی استفاده نکرده اند.

سرهنگ طلایی گفت: با توجه به گرم شدن هوا و ورود به فصل تابستان استفاده از این وسیله نقلیه موتوری افزایش می یابد به همین منظور طرح هایی برای برخورد با موتورسواران متخلف پیش بینی شده است.

وی تاکید کرد: راکبان موتورسیکلت همانند دیگر وسایل نقلیه مکلف به رعایت تمامی قوانین راهنمایی و رانندگی هستند در غیر اینصورت طبق قانون با آنها برخورد می شود.

وی با توصیه بر ضرورت استفاده از کلاه ایمنی بیان کرد: این وسیله کم هزینه می تواند جراحات و صدمات وارده در هنگام بروز سوانح را بکاهد.

رییس پلیس راهور همدان افزود: حرکت در پیاده رو، لایی کشیدن و مانور دادن در معابر ممنوع بوده و در صورت توقیف موتورسیکلت مجازات های شدیدی برای اینگونه تخلفات پیش بینی شده است.

سرهنگ طلایی افزود: حداکثر سرعت پیش بینی شده برای موتورسیکلت در معابر درون شهری 40 کیلومتر در ساعت است.

310 هزار خودرو به همراه 190 هزار موتور سیکلت در همدان تردد دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز