در ماه رمضان ۳۰ مبلغ در همدان فعالیت می کنند

۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۱۰:۵۷:۰۰
کد خبر: ۲۹۲۷۵۱
در ماه رمضان  ۳۰ مبلغ در همدان فعالیت می کنند
حجت‌الاسلام رضا حاجی‌زین‌العابدینی از فعالیت بیش از 30 مبلغ بومی و اعزامی از استان قم در ایام ماه مبارک رمضان و تابستان در همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل اوقاف همدان از برگزاری طرح «نشاط معنوی» در تابستان امسال خبر داد و اظهار کرد: 19 مبلغ اعزامی از استان قم و 11 مبلغ بومی در ماه مبارک رمضان و ایام تابستان به حسینیه‌ها، مساجد و بقاع متبرکه همدان اعزام می‌شوند.

وی افزود: یکی از برنامه‌های سازمان اوقاف استان در طرح «ضیافت الهی» و «نشاط معنوی» اعزام مبلغ و حضور روحانیون در مساجد، حسینیه‌ها و مناطق محروم است.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان از برپایی ایستگاه‌های پاسخگویی به مسائل و احکام دینی در سطح بقاع متبرکه خبر داد و تصریح کرد: گفتمان دینی، پاسخ به مسائل شرعی، مشاوره کودک و نوجوان، ایستگاه همه واقف باشیم، تبلیغ و ترویج سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی و تبلیغ چندرسانه‌ای از غرفه‌های در طرح بیان شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان اظهار کرد: طرح «ضیافت الهی» به‌ منظور تقویت باورهای دینی و تبیین فلسفه روزه‌داری در ماه مبارک رمضان بین عموم مردم، اجرای صحیح نیات واقفان مختص این ماه، بیان صحیح دیدگاه‌‎های حضرت علی (ع) است.

وی ادامه داد: طرح «نشاط معنوی» با هدف غنی‌سازی اوقاف فراغت جوانان و نوجوانان در قالب برنامه‌های مدون و کامل فرهنگی ـ قرآنی و روشنگری نسبت به انحرافات در سطح جامعه برگزار می‌شود.

زین‌العابدینی خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان و فصل تابستان فرصتی خوبی برای ارتباط روحانیون و مبلغان دینی با نسل جوان است تا علاوه بر ترویج فرهنگ دینی، فرهنگ وقف را به خوبی در جامعه پایه‌‎ریزی کرده و به ترویج سنت حسنه وقف بپردازند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز