رئیس جدید اوقاف و امور خیریه ملایر این هفته معارفه می شود

۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۱۲:۰۸:۴۰
کد خبر: ۲۹۲۷۸۷
رئیس جدید اوقاف و امور خیریه ملایر این هفته معارفه می شود
حجت‌الاسلام رضا حاجی زین‌العابدینی از معارفه ریاست اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر در هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به برگزاری مراسم تکریم و معارفه ریاست اوقاف و امور خیریه ملایر، افزود: این آئین روز چهارشنبه ۲۷ خردادماه در سالن اجتماعات دانشکده علوم قرآنی ملایر انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در این مراسم از زحمات دو ساله حجت الاسلام مرتضی عزیزی در ریاست اوقاف شهرستان ملایر قدردانی و با حکم قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، حجت الاسلام فیض اله اسد پور عهده دار مدیریت اوقاف این شهرستان خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به سوابق حجت الاسلام اسدپور، رئیس جدید اوقاف ملایر، افزود: حجت الاسلام اسدپور معاونت تبلیغ و مسئول فرهنگی حوزه علمیه معصومیه قم، معاون فرهنگی مدارس علمیه حوزه علمیه قم و معاونت فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف استان چهارمحال و بختیاری را در گذشته عهده دار بوده است.

وی در ادامه با عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه رمضان، پیشه نمودن تقوای الهی، خودسازی و رهانیدن خویش از مسائل دنیوی و تقرب الهی را لازمه ی بندگی در این ماه ضیافت الهی دانسته و این ماه را آینه تمام نمای یک عابد در عرض ارادت به معبود خویش دانست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز