در مسابقات فوتسال ادارات شهریار:

تیم فوتسال آموزش و پرورش قهرمان شد

۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۲۳:۰۱:۴۷
کد خبر: ۲۹۲۸۹۶
تیم فوتسال آموزش و پرورش قهرمان شد
در مسابقات فوتسال ادارات شهریار که در دو گروه 4 تیمی در سالن ذوالفقار امیریه و تختی اندیشه در جریان بود تیم فوتسال آموزش و پرورش قهرمان این دوره از مسابقات شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از غرب تهران این دوره از  مسابقات که به همت اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال شهرستان در دو گروه 4 تیمی در سالن ذوالفقار امیریه و تختی اندیشه برگزار تیم فوتسال آموزش و پرورش قهرمان این دوره از مسابقات شد.

در این مراسم دکتر ناجی، فرماندار، روحانی فرد، معاونت سیاسی انتظامی، تبارکی، مالی و برنامه ریزی، ذبیحی، ر‌ئیس آموزش و پرورش، عبادی، معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش، احمد عبدالوند، رئیس اداره ورزش و جوانان، محمدعلی شاد، سرپرست دفتر نمایندگی اداره ورزش در شهر اندیشه و قنبریان، رئیس هیات فوتبال، در سالن تختی اندیشه حضور و جوایز تیم های اول تا سوم را اهداء نمودند.

unnamed (1)

خاطر نشان میگردد،مسابقه فینال بین دو تیم فرمانداری شهریار و آموزش و پرورش و مسابقه رده بندی بین تیم های اداره گاز و شهرداری صباشهر برگزار که اداره آموزش و پرورش موفق به شکست تیم فرمانداری با حساب 7 بر 3 شد ،و در  دیدار رده بندی تیم شهرداری صباشهر در ضربات پنالتی موفق به شکست تیم اداره گاز شد و عنوان سومی را از ان خود کرد.

شایان ذکر است در این مراسم از خانواده شهید ورزشکار غلامرضا نفر توسط دکتر ناجی فرماندار تقدیر به عمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز