استقبال ورزش دوستان همدانی از قهرمان پرتاب دیسک و وزنه دوومیدانی کارگران جهان

۱۳۹۴/۰۳/۲۷ - ۱۱:۱۶:۰۱
کد خبر: ۲۹۳۰۱۰
استقبال ورزش دوستان همدانی از قهرمان پرتاب دیسک و وزنه دوومیدانی کارگران جهان
داریوش ولی نیاجو در بازگشت از چهارمین دوره مسابقات جهانی دوومیدانی کارگران، مورد استقبال جمعی از مردم ورزش دوست ومسئولان استانی قرارگرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مسابقات جهانی کارگران، به میزبانی ایتالیا و در شهر لینیانوی برگزار شد که در آن ورزشکارانی از 18 کشور دنیا حضور داشتند.

در مسابقات جهانی کارگران کشور، تیم ملی کشورمان با کسب  5 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز در جایگاه نخست جهان قرار گرفت.

داریوش ولی نیاجو ورزشکار پرتوان استان که در چهارمین دوره مسابقات جهانی دو و میدانی کارگران حضور یافته بود توانست با پیشی گرفتن از سایر رقبایش مدال طلا پرتاب دیسک و وزنه این مسابقات را برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

عصر روز سه‌شنبه این قهرمان ارزنده کشورمان با حضور سیدعبدی افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان استان، مسعود اقلامی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان، رئیس و اعضای هیئت دو و میدانی استان و خانواده این ورزشکار مراسم مورد استقبال باشکوهی قرار گرفت.

در کنار افتخارآفرینی داریوش ولی نیاجو در رقابت‌های جهانی، افتخار بزرگتر برای صنعت و ورزش استان همدان این‌که تمام اعضای تیم ملی شگفتی‌ساز دو و میدانی کارگران ایران در رقابت‌های جهانی ایتالیا با حمایت مالی یک شرکت خصوصی و با لباس و پرچم این برند تجاری معتبر و واحد تولیدی و صنعتی استان همدان در رقابت‌ها حضور داشتند.

 

علیرضا بختیاری که خود از قهرمانان ملی و بین‌المللی رشته سوارکاری محسوب می‌شود در کنار قائم مقام مدیرعامل این شرکت فرصت معرفی توانمندی‌های استان در کنار ورزش در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی را فراهم ساخته است.

 

این حرکت و پیوند صنعت و ورزش و حمایت از بنگاه‌های اقتصادی توانمند که در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و به‌‌ویژه ورزش همراه هستند می‌تواند نقش عمده‌ای در پیشرفت ورزش و معرفی استعدادها و قابلیت‌های تولیدی و صنعتی در سطح بین‌المللی را فراهم کند.

 

حمایت مالی یک شرکت همدانی از تیم مالی کارگری کشورمان افتخار بزرگی برای ورزش همدان محسوب می‌شود و این موفقیت توامان به دلیل همکاری داریوش ولی‌نیاجو قهرمان مسابقات جهانی کارگران با شرکت همدانی بوده و این قهرمان ارزنده کشورمان افتخار دارد در این شرکت به‌عنوان کارگر مشغول به کار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز