مدیرکل ورزش و جوانان استان:

روسای هیات های ورزشی باید توجه ویژه ای به هیات های شهرستانی داشته باشند

۱۳۹۴/۰۳/۲۷ - ۱۱:۱۸:۳۴
کد خبر: ۲۹۳۰۱۲
روسای هیات های ورزشی باید توجه ویژه ای به هیات های شهرستانی داشته باشند
سید عبدی افتخاری گفت: توجه به ورزش شهرستان ها از اولویت های کاری این اداره کل به شمار می رود و هیات های ورزشی نیز باید به این معقوله توجه ویژه ای داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل ورزش و جوانان استان در جمع روسا و نواب رئیس هیات های ورزشی افزود: با توجه به توانایی های بالای ورزشکاران شهرستانی در رشته های مختلف و به منظور حضور پررنگ ورزش استان در میادین ملی و بین المللی، شرایط لازم برای رشد و توسعه ورزش در شهرستان ها در سال 94 بیش از پیش فراهم خواهد شد.

وی افزود: بدون توجه به شهرستان ها نمی توان انتظار پیشرفت ورزش استان را داشت توجه به ورزش شهرستان ها از اولویت های کاری این اداره کل به شمار می رود و هیات های ورزشی نیز باید به این معقوله توجه ویژه ای داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: روسا و نواب رئیس هیات های ورزشی استان  باید مداوم از هیات های مربوطه خود در شهرستان ها بازدید داشته باشند  و در جریان وضعیت و مشکلات شهرستان ها قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: توسعه ورزش های همگانی و ورزش روستایی و عشایری از موارد مهم در حوزه ورزش است که باید در کنار رشته های قهرمانی مورد توجه جدی قرار گیرد.

افتخاری با بیان اینکه بسیاری از ورزشکاران شاخص و قهرمان استان از شهرستان ها و حتی روستاهای دوردست برخواسته اند، اظهار کرد: این نشان از استعداد و توانمندی بالای ورزشکاران شهرستانی را می رساند و همچنین گویای رسالت مهم مسوولان در قبال ورزش شهرستان ها است.

وی با اشاره به عملکرد موفق هیات های ورزشی استان در سال 93 و تبریک به ده هیات برتر استان اظهار داشت: هیات های ورزشی استان همدان را می توان بازوی توانمند و محرک اداره کل و فدراسیون های مربوطه خود دانست که علی رغم وجود کمبودها و مشکلات در برخی مسایل همچنان با انگیزه و توان بالایی در حال پیشبرد و پیشرفت ورزش استان و پرورش استعدادها هستند.

افتخاری در پایان افزود: با این که ورزش استان همدان همواره جزو برترین استان های کشور بوده و ورزشکاران ما سهم به سزایی در افتخار آفرینی های ملی، بین المللی و جهانی دارند اما منابع مالی موجود جوابگوی همه نیازهای این عزیزان نیست که هیاتهای ورزشی باید با درایت و مدیریت صحیح ضمن رفع این مشکلات باعث رشد بیش از پیش ورزش استان شوند.

نظر شما