معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان شیلات ایران:

توسعه و پیشرفت همه جانبه شیلات هرمزگان بالاتر از حد تصور بوده است

۱۳۹۴/۰۳/۲۷ - ۱۱:۵۴:۳۰
کد خبر: ۲۹۳۰۴۳
توسعه و پیشرفت همه جانبه  شیلات هرمزگان بالاتر از حد تصور بوده است
معاون برنامه ریزی وتوسعه منابع سازمان شیلات ایران در کارگاه آموزشی ذیحسابان و مدیران مالی ادارت کل شیلات کشور گفت: : توسعه و پیشرفت همه جانبه شیلات هرمزگان بالاتر از حد تصور بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حمزه رستم پور در این  کارگاه آموزشی که با حضور مدیر کل  شیلات هرمزگان، مدیران مالی و ذیحسابان ادارات کل شیلات کشور برگزار شد گفت: هدف اصلی از برگزاری این کارگاه، آموزش پیرامون مباحث حسابداری تعهدی و بودجه عملیاتی است.

وی افزود: استفاده از مبنای تعهدی در حسابداری و گزارشگری مالی دولتی موجب می شود تا جامعه هدف سازمان یا یک اداره با دریافت اطلاعات شفاف در مورد درآمدها و هزینه های یک دوره مالی، ارزیابی خود را از کفایت یا عدم کفایت در آمدهای یک دوره مالی برای  تأمین هزینه خدمات ارائه شده توسط دولت در همان دوره مالی ارتقاء بخشند.

معاون برنامه ریزی وتوسعه منابع سازمان شیلات ایران در ادامه با بیان اینکه بودجه ریزی عملیاتی نوعی سیستم برنامه ریزی، بودجه ریزی و ارزیابی است که بر رابطه بودجه هزینه شده و نتایج مورد انتظار تأکید می کند گفت: افزایش پاسخگویی بر اساس نتایج، بهبود مدیریت عملکرد، بهبود نحوه تخصیص،کمک در توجیه بودجه و ایجاد ارتباط بین بودجه و نتایج عملکرد بودجه از مهمترین مزایای بودجه ریزی عملیاتی است.

رستم پور در ادامه بااشاره به اقدامات خوب شیلات هرمزگان در حوزه اداری و خدمات رفاهی گفت:در فاصله زمانی کوتاه  آغاز به کار مدیریت جدید شیلات هرمزگان به ویژه طی یک سال اخیر تحولات چشمیگیری در تمامی حوزه های تخصصی و غیر تخصصی شیلات هرمزگان به چشم می خورد.

  لازم به ذکر است این کارگاه اموزشی با هدف بررسی آخرین دستورالعمل ها و بخشنامه‌های واصله در خصوص قوانین و مقررات مالی- محاسباتی،حسابداری تعهدی و بودجه عملیاتی و نیز اتخاذوحدت رویه در اجرای قوانین و دستورالعمل ها و بخشنامه های مذکور برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز