مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین؛

باشگاه های خصوصی باید نقش فعالتری در توسعه ورزش استان ایفا کنند

۱۳۹۴/۰۳/۲۸ - ۱۴:۴۳:۴۸
کد خبر: ۲۹۳۲۷۴
باشگاه های خصوصی باید نقش فعالتری در توسعه ورزش استان ایفا کنند
محمد مشهدی آقایی در جمع مدیران و مسئولین باشگاه‌های خصوصی استان گفت: باشگاههای خصوصی باید نقش فعالتری در توسعه ورزش استان ایفا کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛‌ محمد مشهدی آقایی، مدیرکل ورزش و جوانان استان، در جمع مدیران و مسئولین باشگاه‌های خصوصی استان گفت: در حال حاضر 315 باشگاه ورزشی خصوصی در رشته های مختلف ورزشی در استان قزوین فعالیت می‌کنند که باید در راستای استعدادیابی و پرورش استعدادهای ورزشی اقدام کنند.

وی از باشگاه‌های ورزشی به عنوان بستری مناسب برای پرورش استعدادهای ورزشی یاد کرد و گفت: این باشگاه‌ها در صورت بروز رسانی علم و دانش مربیان خود می‌توانند در زمینه معرفی قهرمانان به جامعه ورزش ارزش‌های واقعی خود را نشان دهند.

مشهدی آقایی اولویت قراردادن منافع عمومی و توجه به کیفی سازی خدمات را مهم ذکر کرد و خواستار توجه باشگاه‌ها به آنها شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه توانمندسازی باشگاه‌های ورزشی در بخش‌های مختلف از جمله نیروی انسانی و آموزشی را یکی از اهداف مهم ورزش استان ذکر کرد و گفت: با همکاری امور باشگاههای اداره کل ورزش و جوانان استان این امر آغاز و جدی تر ادامه خواهد یافت.

مشهدی آقایی تاکید کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان بعنوان یکی از استانهای پیشرو در امر واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی،علاقمند است به منظور مشارکت بیشتر بخش خصوصی در امر توسعه ورزش همگانی و قهرمانی،برخی امور از جمله آموزش و مدیریت اماکن ورزشی را به بخش‌های خصوصی حوزه ورزش واگذار کند به شرط آنکه این حوزه ها با ساماندهی بهتر و توانمند کردن خود، اعتماد سازی لازم را بوجود بیاورند.

مشهدی آقایی در خاتمه نقش ورزش در سلامت٬ اخلاق و فرهنگ جامعه را مهم و خطیر برشمرد و افزود:امروزه باشگاههای ورزشی خصوصی استان می بایست در بحث ترویج فرهنگ و اخلاق اسلامی کوشا و فعال باشند تا خانواده ها با طیب خاطر بیشتری فرزندان خود را به باشگاهها بفرستند زیرا این باشگاههای ورزشی خصوصی هستند که بعنوان یکی از بازوان پرتوان اداره کل ورزش و جوانان،میتوانند در بحث توسعه ورزش همگانی و قهرمانی مهمترین نقش را ایفا کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز