انعقاد تفاهمنامه علمی پژوهشی سازمان جهادکشاورزی و دانشگاه هرمزگان

۱۳۹۴/۰۳/۳۰ - ۱۱:۵۱:۵۹
کد خبر: ۲۹۳۶۱۶
انعقاد تفاهمنامه علمی پژوهشی سازمان جهادکشاورزی و دانشگاه هرمزگان
رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: در راستای توسعه همکاری سازمان جهاد کشاورزی با دانشگاه هرمزگان طی یک تفاهمنامه ای با دانشکده کشاورزی این دانشگاه فعالیت های علمی پژوهشی در بخش کشاورزی گسترش داده می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ ناصر حیدری پوری افزود: در قالب این تفاهمنامه سازمان جهاد کشاورزی  و دانشگاه هرمزگان در زمینه های آموزشی، تحقیقات و استفاده از امکانات آزمایشگاهی با یکدیگر همکاری می کنند.

حیدری پوری بیان داشت: با توجه به اینکه سازمان جهاد کشاورزی رسالت تامین امنیت غذایی را بر عهده دارد لازم است در اجرای طرح های کشاورزی از پشتوانه علمی دانشگاهها  برای اجرای طرح های خود استفاده نماید.

وی گفت: دانشکده کشاورزی دانشگاه هرمزگان می تواند در تحقیقات کشاورزی ازجمله آب وخاک، آفت شناسی و مدیریت بحران آب بازوی علمی خوبی برای سازمان جهاد کشاورزی باشد.

حیدری پوری با اشاره به اینکه امروزه در جهان، کشاورزی بصورت مکانیزه و صنعتی درحال انجام است تاکید کرد: بهره گیری از متخصصان و قشر دانشجو در رفع مشکلات کشاورزی بسیار ضروری است.

در ادامه ریئس دانشگاه  هرمزگان گفت: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص  تبدیل علم به ثروت باید ارتباط دستگاههای اجرایی، صنعت؛ خدمات وبخش کشاورزی با دانشگاه بیشتر شود.

دکتر علی شیخی افزود: دانشگاه هرمزگان درخصوص فعالیت های علمی در بخش کشاورزی استان آمادگی خود را اعلام می کند.

وی در پایان گفت: دانشگاه هرمزگان با استفاده از متخصصان خود و ظرفیت های علمی درخصوص رصد مشکلات کشاورزی ازجمله تولید، بازاریابی و افت شناسی اقدام می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز