معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان:

۱۴ فرهنگسرا در همدان فعالیت می کنند

۱۳۹۴/۰۳/۳۰ - ۱۳:۵۷:۵۹
کد خبر: ۲۹۳۶۸۱
۱۴ فرهنگسرا در همدان فعالیت می کنند
محمدرضا بیاناتی از فعالیت ۱۴ فرهنگسرا با رویکردهای فرهنگی، اجتماعی، دینی و گردشگری در همدان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان گفت: معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان از سال 81 تاسیس و اقدام به فعالیت فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر کرده است.

وی با بیان اینکه شهرهمدان در راستای احداث فرهنگسرا از سایر شهرها پیشرو است، افزود: همدان به لحاظ مباحث فرهنگی، اجتماعی، گردشگری نسبت به سایر شهرها پیشقدم می باشد.

وی از فعالیت 14 فرهنگسرا در همدان خبرداد و تصریح کرد: فرهنگسرای عین القضات، تاریخ و تمدن، فجر، مهر، رضوان، شهید مدنی، بینش، پیشکسوتان، نجوم و اخترشناسی، مهدیه، شاهد، کلپا، راه کربلا و نگاه نو از فرهنگسراهای موجود در همدان است.

بیاناتی با بیان اینکه فرهنگسرای تاریخ و تمدن به عنوان نخستین فرهنگسرا در همدان تاسیس و فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: همچنین مجموعه فرهنگی و هنری فجر به دلیل مجموعه کار گسترده و امکانات و مکان مناسب ثقل فرهنگی شهر همدان محسوب می شود.

معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان اظهار داشت: خانه های ارزشی مرمت و تبدیل به فرهنگسرا در هر محله می شوند.

وی با بیان اینکه هر فرهنگسرا به فعالیت خاصی می پردازد، خاطرنشان کرد: فرهنگسرای بینش مجموعه پارک شهید نوروزی به عنوان کتابخانه فرهنگسرا در حال فعالیت می باشد.

معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان گفت: همچنین در فرهنگسرای نجوم و اخترشناسی واقع در تپه حاج عنایت روزانه 250 دانش آموز مراجعه می کنند.

نظر شما