سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری:

افزایش کارایی و اثر بخشی ساختار اداری از اهداف کارگروه توسعه مدیریت است

۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۷:۲۳:۰۵
کد خبر: ۲۹۳۷۳۹
افزایش کارایی و اثر بخشی ساختار اداری از اهداف کارگروه توسعه مدیریت است
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان گفت: در کارگروه توسعه مدیریت استانداری به دنبال افزایش کارایی و اثر بخشی سیستم و ساختار اداری هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی رئوفی در جلسه کارگروه توسعه مدیریت استانداری هرمزگان با اشاره به اهداف تشکیل این کارگروه، عنوان کرد: ایجاد ساز و کار تصمیم گیری مناسب در استانداری در راستای تحقق هشت برنامه تحول اداری و انتقال و تبادل تجربیات میان استانداری، فرمانداری ها و بخشداری ها در خصوص برنامه های تحول اداری از جمله اهداف این کارگروه محسوب می شود.

وی ادامه داد: این کارگروه در راستای تعامل بیشتر میان ستاد وزارت کشور با استانداری، فرمانداری ها و بخشداری ها و دریافت گزارشات مستمر از عملکرد استان ها و جمع بندی آنها و همچنین نظارت و ارزیابی عملکرد فعالیت استانداری، فرمانداری ها و بخشداری ها براساس معیار واحد در خصوص برنامه های تحول اداری تشکیل شده است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان با اشاره به وظایف کارگروه توسعه مدیریت استانداری، افزود: اعطای اختیارات، منابع لازم و ایجاد انگیزه در مدیران برای اجرای برنامه های تحول اداری، تهیه برنامه جامع تحول اداری استانداری در چارچوب مصوبات و تدوین استانداردهای انجام کار در مشاغل تخصصی و عمومی و راه اندازی کمیته های تخصصی جهت تصمیم سازی و پیگیری برنامه های تحول اداری از جمله وظایف این کارگروه است.

رئوفی تصریح کرد: در مجموع در این کارگروه به دنبال افزایش کارایی و اثر بخشی سیستم و ساختار اداری هستیم.

وی خاطرنشان کرد: کمیته های اصلاح ساختار و فرآیندها و دولت الکترونیک و هوشمند اداری، خدمات عمومی و فرهنگ سازمانی، و سلامت اداری، ارزیابی عملکرد و تکریم ارباب رجوع در زیرمجموعه کارگروه توسعه مدیریت استانداری هرمزگان تشکیل می شود.

نظر شما