برگزاری مانور امداد و نجات و اطفاء حریق در بندر شهید باهنر

۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۷:۵۴:۱۴
کد خبر: ۲۹۳۷۴۳
برگزاری مانور امداد و نجات و اطفاء حریق در بندر شهید باهنر
معاون دریایی و بندری اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر از برگزاری مانور آتش نشانی و امداد ونجات و اطفاء حریق با عنوان "حفاظت از کالاهای مجاور" در این بندر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، قاسم عسکری نسب هدف از برگزاری این مانور را بررسی وضعیت عملیاتی نیروهای اطفاء وحریق وامداد سایر نیروهای همکار درحوادث عملیاتی عنوان کرد.

وی ادامه داد: در مانور «حفاظت از کالاهای مجاور» در بندر شهید باهنر دو حادثه شامل سقوط کفی تریلر ویژه حمل خودرو بر روی متصدی بارگیری و حریق ناشی از نشت مخزن گازوئیل جنب محوطه کانتینری به صورت همزمان، با همکاری کارکنان امور بندری اجرا شد.

معاون دریایی و بندری اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر، حضور به موقع نیروهای عملیاتی آتش نشانی و اورژانس واستفاده از تجهیزات مناسب باحوادث، عملکرد سریع نیروها، ایجاد ارتباطات مناسب با نیروهای همکار و تفویض اختیارات فرماندهی جهت مدیریت دو حادثه همزمان را از نکات قابل توجه و مهم این مانور دانست.

وی از مشارکت حدود 30 نفر از بخش های مختلف عملیاتی بندر شهید باهنر در مانور آتش نشانی و امداد ونجات و اطفاء حریق خبر داد و اضافه کرد: نیروهای گارد و انتظامات بندر نیز در این مانور با اقتدار کامل حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز