فرماندار قائمشهر گفت:

تعیین تکلیف اراضی واگذار شده شهرک صنعتی رستم کلا

۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۸:۲۷
کد خبر: ۲۹۳۸۳۹
تعیین تکلیف اراضی واگذار شده شهرک صنعتی رستم کلا
فرماندار قائمشهر خواستار تعیین و تکلیف زمین های واگذار شده در شهرک رستم کلا این شهرستان شد.

فرماندار شهرستان قائمشهر از واگذاری زمین های شهرک صنعتی رستم کلا شهرستان برای اجرای طرح ها به سرمایه گذار و محقق نشدن آنها به عنوان یکی از مشکلات قائمشهر نام برد و گفت: وضعیت این زمین ها بزودی تعیین تکلیف می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائمشهر، مهدی محمدی در جلسه بررسی مشکلات شهرک صنعتی رستم کلای قائمشهر افزود: بسیاری از زمین های واگذار شده این شهرک به بخش خصوصی بدون اجرای پروژه همچنان باقی مانده است.

وی ادامه داد: در سال 1387 و با آغاز فعالیت شهرک صنعتی رستم کلای قائمشهر نقطه امیدی برای ایجاد اشتغال و تولید در مردم شهرستان بوجود آمد و این امیدواری با تعلل برخی سرمایه گذاران به ناامیدی تبدیل شده است.

فرماندار قائمشهر خاطرنشان کرد: بدون در نظر گرفتن انتساب افراد به شخص یا گروه با نفوذ نسبت به شناسایی بخش خصوصی غیر فعال و بی رغبت در شهرک صنعتی رستم کلا اقدام و تعیین تکلیف می شود.

وی گفت: با محرض شدن کم کاری و کوتاهی در اجرای پروژه، حکم خلع ید این زمین ها اخذ می شود.

محمدی، تلاش ویژه برای استقرار و فراهم کردن زیر ساخت های لازم را از برنامه های کاری کوتاه مدت برای رفع مشکلات شهرک صنعتی رستم کلای قائمشهر اعلام کرد و افزود: تامین امنیت با استقرار نگهبانی و ایجاد دوربرگردان در ورودی شهرک به عنوان گام های نخست در این زمینه است.

وی قرار داشتن شهرک صنعتی رستم کلا در مسیر جاده قائمشهر و جویبار را از نکات ممتاز این شهرک برشمرد و ادامه داد: می بایست از این ظرفیت موجود در شهرستان برای رفع بحران بیکاری بهره برد.

 این جلسه با حضور مدیر، رئیس هیات مدیره و تعدادی از صاحبان شرکت های شهرک صنعتی رستم کلای قائم شهر برگزار و مقرر شد هفته آینده برای رفع یکی از مشکلات این شهرک، مدیرکل دستگاه اجرایی مربوطه حضور یابد. هم اکنون 13 شرکت در شهرک صنعتی رستم کلای قائمشهر فعالیت می کنند.

نظر شما