طیبی در برنامه زنده رادیویی مرکز گلستان:

برنامه های ما برای اوقات فراغت تماماً ورزشی و تربیتی خواهد بود

۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۱۰:۳۰:۳۴
کد خبر: ۲۹۴۱۴۶
برنامه های ما برای اوقات فراغت تماماً ورزشی و تربیتی خواهد بود
ما برای شروع فصل تابستان همه فعالیت های ورزشی ویژه نونهالان ، نوجوانان و جوانان را از طریق هیات های ورزشی و توسعه مدارس فوتبال، بسکتبال، والیبال، کاراته و باشگاه ها ساماندهی کرده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گلستان؛ بهمن طیبی، مدیرکل ورزش و جوانان گلستان، به همراه محمود متقی، معاون فرهنگی امور جوانان که  در برنامه رادیویی روزنه مرکز گلستان حضور یافته بود سیاست های کلی اداره کل ورزش و جوانان گلستان را در خصوص شروع فصل تعطیلی مدارس و آغاز فعالیت های ورزشی نونهالان و نوجوانان، اوقات فراغت، طرح های عمرانی، اماکن مورد نیاز جهت توسعه ورزش استان، ورزش در سواحل گلستان، طرح استفاده از سواحل در فصل شنا و نحوه تعامل با دستگاه های دیگر را برشمرد.

طیبی در این برنامه از تعامل خوب هیات های  ورزشی استان و ادارات تابعه در شهرهای استان در جهت اجرای برنامه های مطلوبی برای توسعه مدارس ورزشی در اکثر رشته های ورزشی در فصل تابستان و اداره منظم آنان که پایگاه مهمی برای تربیت قهرمانان، آموزش، ارتقاء فرهنگ خانواده ها در پرداختن به ورزش، استعداد یابی، پشتوانه سازی برای تیم های استانی و ملی است نام برد.

طیبی افزود: تعامل اداره کل و هیات های ورزشی با شهرداری های سراسر استان خصوصا سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان موجب رونق و اجرای پروژه های مهم ورزشی با ارگان های و نهادهایی که وظیفه مشترک پرکردن اوقات فراغت و ارتقاء سلامتی مردم را به عهده دارند، شده است.

طیبی ضمن تشکر از ارگان هایی که با اداره کل ورزش و جوانان جهت سالم سازی طرح دریا و شنای هموطنان در شهرهای ساحلی همکاری دارند درخواست نمود با توجه به شروع فصل گرما و استقبال مردم از برنامه شنا در سواحل بندرترکمن، بندرگز و نوکنده با همکاری بیشتر بر نحوه مطلوبی در خدمت همه هموطنان در خطه گلستان باشند.

متقی، معاون فرهنگی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان، در این برنامه سیاست های این واحد را برای غنی سازی اوقات فراغت، ساماندهی مطلوب ثمن ها برای جذب جوانان و همکاری های مشترک با نهادهای دیگر برای اجرایی کردن سیاست های پرداختن به امور جوانان اعلام نمود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز