تجلیل استاندار همدان از ملی پوشان وزنه برداری ایران

۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۱۱:۳۶:۱۴
کد خبر: ۲۹۴۱۷۹
تجلیل استاندار همدان از ملی پوشان وزنه برداری ایران
مراسم تقدیر از ملی‌پوشان وزنه برداری ایران یکشنبه شب با حضور استاندار همدان و مسئولان دستگاه های اجرایی و قرمانده پایگاه نوژه در مجموعه در دهکده تفریحی، ورزشی و گردشگری تله کابین گنجنامه همدان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، در این مراسم علاوه بر ملی‌پوشان و کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران، مهندس نیکبخت استاندار همدان، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری، امیر افسری فرمانده پایگاه نوژه همدان، افتخاری مدیر کل ورزش و جوانان استان، محرابی مدیر کل فنی و حرفه ای استان، اقلامی مدیرکل رفاه کار و امور اجتماعی استان و قنبری فرماندار کبودرآهنگ حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن خوشامد گویی به حاضران گفت: خوشحالیم که اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران در همدان برگزار می شود و امیدواریم وزنه برداران کشورمان بتوانند در رقابت های جهانی و آسیایی عملکرد خوبی داشته باشند.

وی با تقدیر از استاندار همدان در حمایت از ورزش گفت: حمایت شخص مهندس نیکبخت از ورزش قابل تقدیر است و حضور ایشان نیز به رغم برنامه های که در استان داشتند در این مراسم جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: همدان از ظرفیتهای بالقوه ای در برگزاری اردوهای تیم ملی و میزبانی های مهم ملی و بین المللی برخوردار است.

سید عبدی افتخاری افزود: زیرساخت ها برای برگزاری اردوهای مختلف ورزشی مهیا است و به تمامی فدراسیونهای ورزشی اعلام کرده ایم که از این ظرفیت ایجاد شده استفاده لازم را داشته باشند.

وی با قدردانی از فرماندهی پایگاه سوم شکاری شهید نوژه در فراهم سازی امکانات لازم در میزبانی اردوی تیم ملی وزنه برداری کشور گفت: پایگاه شهید نوژه یکی از قطب های مهم در برگزاری اردوها و مسابقات وزنه برداری کشور است.

در این مراسم که همراه با ضیافت افطاری بود از ملی‌پوشان وزنه برداری ایران با اهدای هدایایی از سوی استاندار همدان و اداره کل ورزش و جوانان استان و برخی از دستگاه های اجرایی قدردانی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز