مدیر کل ورزش و جوانان استان:

برنامه های مجمع خیرین ازدواج باید عملیاتی شود

۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۱۱:۳۸:۴۴
کد خبر: ۲۹۴۱۸۲
برنامه های مجمع خیرین ازدواج باید عملیاتی شود
سید عبدی افتخاری بر لزوم اجرایی و عملیاتی شدن برنامه های مجمع خیرین ازدواج در راستای تسهیل ازدواج جوانان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مجمع خیرین ازدواج شهرستان همدان با حضور مدیر کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع در ساختمان شماره 2 اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

رئیس مجمع خیرین ازدواج همدان هدف از تشکیل مجمع خیران ازدواج استان همدان را کمک به تسهیل در امور ازدواج جوانان و هماهنگ کردن فعالیت خیریه های استان بمنظور هم افزایی برای فراهم کردن زمینه ازدواج جوانان عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه این مجمع سه ماه است که شکل گرفته است افزود: تشکیل این مجمع علاوه بر ایجاد هماهنگی و همفکری بیشتر میان سازمان های مردم نهاد و موسسات خیریه فعال در تهیه جهیزیه و کمک به ازدواج جوانان، ایده ها و اندیشه های جدید در حوزه ازدواج جوانان را نیز عملیاتی خواهد کرد.

هادی سبزواری با اشاره به کمک‌های برخی خیرین استان در راستای تسهیل امر ازدواج بین جوانان بیان کرد: تاکنون 20 خیر همدانی برای حضور در این مجمع شناسایی شده اند و برای گسترش کار و جذب خیرین بیشتر باید روی تبلیغات و اطلاع رسانی به همه آحاد مردم کار شود.

در ادامه این نشسست مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: مجمع خیرین ازدواج سبب ایجاد هماهنگی بیشتر و استفاده حداکثری از وجود خیرین فعال این حوزه می‎شود.

وی افزود: هماهنگی درخصوص فعالیت‌های فعلی، زمینه‎ای برای مشارکت گسترده‌تر مردم به‌ویژه در امر کمک به تسهیل ازدواج است.

سید عبدی افتخاری اظهار کرد: سه ماه از تشکیل مجمع می گذرد و متاسفانه فعالیتی در راستای ازدواج جوانان صورت نگرفته است و بهتر است به جای نشست ها و جلسات ماهانه برنامه های مجمع خیران ازدواج در همدان عملیاتی و اجرایی شود.

وی تصریح کرد: باید هر چه سریعتر جلساتی با روسای اتحادیه های صنفی همدان برگزار شود و از ظرفیت بالای اتحادیه در کمک به ازدواج جوانان استفاده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان تصریح کرد: امید است با جلسات منظم و به موقع و فعالیت اعضای مجمع خیرین و مشارکت خیرین بتوانیم به خوبی در راستای فرهنگ‌سازی و روشنگری اهمیت ازدواج به هنگام و پایدار و ترویج ازدواج آسان عمل کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز