سرهنگ کرمی زند خبر داد:

کشف ۱۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهر قدس

۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۱۷:۰۸:۴۱
کد خبر: ۲۹۴۵۴۵
کشف ۱۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهر قدس
فرمانده انتظامی شهرستان قدس غرب استان تهران از کشف 12 هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد.

سرهنگ کرمی زند در گفتگویی با خبرگزاری برنا در غرب تهران گفت: در پی خبرهای رسیده مبنی بر دپوی سوخت قاچاق در انبار یکی از شرکت های تابعه شهرستان، پلیس آگاهی بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار داد. وی گفت:ماموران پلیس آگاهی در اجرای گشت تلفیقی با ماموران مبارزه با قاچاق کالا فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران به یکی از شرکت های واقع در این شهرستان مراجعه نموده که پس از بررسی های انجام گرفته و هماهنگی با کارشناسان شرکت ملی پخش فراورده های نفتی مشخص گردید این شرکت اقدام به دپوی سوخت قاچاق کرده است. کرمی زند در این رابطه افزود:در این شرکت 26000 لیتر سوخت از نوع گازوئیل وجود داشته که 12000هزار لیتر آن خارج از مبادی غیر قانونی خریداری و انبار شده بود . وی گفت: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل به مرجع قضایی تحویل داده شد.

همچنین جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف مقادیر زیادی البسه و کفش قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ"گلزاری"در تشریح این خبر گفت:در جریان اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و در پی اقدامات فنی ماموران پلیس آگاهی شهرستان قدس، اخبار و اطلاعاتی از تردد یک دستگاه تریلی حامل کالای قاچاق در شهرستان قدس به دست آمد و با کنترل محورهای منتهی به شهرستان قدس، خودرو شناسایی و توقیف شد.

جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران خاطر نشان کرد:در بازرسی انجام شده از خودرو توقیفی 960جفت کفش خارجی و 213 ثوب لباس مختلف بچه گانه خارجی به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال کشف شد و در این راستا دو متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز