مراسم تکریم و معارفه روسای اداره فرهنگ و ارشاداسلامی قائمشهر برگزار شد

۱۳۹۴/۰۴/۰۳ - ۱۵:۱۲:۲۱
کد خبر: ۲۹۴۸۱۲
مراسم تکریم و معارفه روسای اداره فرهنگ و ارشاداسلامی قائمشهر برگزار شد
مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائمشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر؛ مراسم تکریم ومعارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائمشهر؛ معاون قرآن وعترت اداره کل ضمن قدردانی از خدمات ارزنده صادق زارعی، رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائمشهر، افزود: مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی مازندران، مصلحت را در این دانست تا تغییرات و تحولاتی در بعضی از ادارات صورت بگیرد و از رئیس سابق این اداره در سنگرهای دیگر استفاده کند.

وی افزود: علوی به عنوان نیروی متدین و کاردان است و از کارکنان اداره قائمشهر می خواهم چون سابق در راه افزایش فرهنگ عمومی و خدمت به اصحاب فرهنگ و هنر و قرآن و کانون های مساجد با رئیس جدید اداره همکاری نمایند.

فوقی با تاکید براینکه آنچه مهم است نگاه همه جانبه به حوزه فرهنگ و هنر است، تصریح کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری، امسال سال همدلی و همزبانی است و باید در راه افزایش فرهنگ عمومی تلاش شود و این را بدانیم که دشمن ایمان مردم را نشانه گرفته و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید تمام توان خود را در بیشتر متدین نمودن مردم به کار گیرد.

در ادامه عباس زارع، معاون فرهنگی اداره کل، گفت: مسئولیت اصلی فرهنگ هر شهرستان، مسئولین فرهنگ و ارشاد هستند که با ارائه برنامه های فاخر و استفاده بهینه از ظرفیت اصحاب رسانه باید در حوزه جریان سازی فرهنگی شهرستان ها فعالیت نمایند.

معاون فرهنگی اداره کل تاکید کرد: ما باید سیاست گذار و نظاره گر باشیم، مسیر را مشخص کنیم و کار را به اصحاب فرهنگ و هنر واگذار نمائیم تا شاهد ارتقای کیفی فرهنگ در شهرستان ها باشیم.

صادق زارعی، رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائمشهر، نیز در این جلسه ضمن تبریک به سیدعلی علوی، رئیس جدید اداره و ضمن برشمردن ارقام آماری واحدهای مختلف تحت پوشش اداره ادامه داد: قائمشهر با جمعیت 350هزار نفری ظرفیت های بالقوه فرهنگی و هنری بالایی دارد که از این ظرفیت ها می توان در حوزه های مختلف استفاده کرد.

سیدعلی علوی، رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائمشهر، در پایان این جلسه ابراز امیدواری  کرد از ظرفیت های مختلف موجود در شهرستان به منظور خدمت به هنرمندان، رسانه ها و اهالی فرهنگ و هنراستفاده گردد و در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائمشهر به روی همه هنرمندان باز است تا بتوانیم در این حوزه منشاء خیر باشیم.

شایان ذکر است در پایان مراسم حکم مسئولیت سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائمشهر توسط معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و از طرف مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به سیدعلی علوی اهداء شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز