مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان اعلام کرد:

ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی شماره ۲ خرم آباد به بهره برداری رسید

۱۳۹۴/۰۴/۰۳ - ۱۶:۱۷:۱۶
کد خبر: ۲۹۴۸۳۶
ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی شماره ۲ خرم آباد به بهره برداری رسید
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از بهره برداری ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی شماره 2 خرم آباد خبر داد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان از بهره برداری ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی شماره 2 خرم آباد خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ فرزاد محمدی گفت: با توجه به استقرار 134 واحد صنعتی و بهره‌برداری بیش از  89 واحد تولیدی و صنعتی در این شهرک و پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی در واحدهای صنعتی و تولیدی ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی شماره 2 خرم آباد  راه‌اندازی شد.

به گفته وی، برای ساخت ایستگاه آتش‌نشانی و خرید ماشین اطفای حریق این شهرک ، مبلغ 5 هزار و 500 میلیون ریال از منایع داخلی هزینه شده است.

محمدی اظهار داشت: مساحت ساختمان و پارکینگ حدود 144  متر مربع بوده که ساختمان اداری آن نیز شامل اتاق مدیریت، نمازخانه، اتاق استراحت پرسنل آتشنشانی، آشپزخانه، غذاخوری و ...است .

وی با بیان اینکه یکی از نیازهای متولیان حوزه صنعت و مدیران شرکت های صنعتی حفظ سرمایه ای است که در این بخش آمده و وظیفه مسئولین فراهم کردن امکانات در راستای حفظ سرمایه آنهاست، افزود: یکی از امکانات فراهم شده با پیگیری های انجام گرفته خودروی آتش نشانی و ساختمان ایستگاه و تجهیزات مورد لزوم آن می باشد که پس از پایان برای استفاده در حوادث احتمالی در اختیار متولیان آن و شرکت های خدماتی شهرکهای مذکور تحویل خواهند شد.

محمدی در پایان از اجرای ساخت دو ایستگاه آتش‌نشانی دیگر در سال جاری خبر داد و گفت: در حال حاضر با وجود دو ماشین آتشنشانی دیگر ، دو ایستگاه آتش‌نشانی نیز در شهرک‌های صنعتی شماره 1 خرم آباد و بروجرد در دست اجرا می باشد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز