معاون فرماندار بندرعباس :

دولت تدبیر و امید در نظام سلامت رویکردی فرهنگی و اجتماعی دارد

۱۳۹۴/۰۴/۰۴ - ۰۹:۰۵:۵۶
کد خبر: ۲۹۴۸۸۲
دولت تدبیر و امید در نظام سلامت رویکردی فرهنگی و اجتماعی دارد
جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان بندرعباس به ریاست علی نیکویی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بندرعباس برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، معاون سیاسی فرمانداری بندرعباس در این جلسه بیان داشت: دولت کریمه تدبیر و امید در کنار اجرای طرح بزرگ تحول نظام سلامت، رویکردی فرهنگی و اجتماعی به ویژه کاهش پرداختی از جیب مردم در حوزه سلامت دارد.

علی نیکویی گفت: برای حفظ سلامت مردم در جامعه و جلوگیری از هزینه ها، فرهنگ سازی گردیده و لذا در این رسالت همه دستگاه ها باید همراهی کنند .

این مقام مسئول اظهار داشت : با توجه به سیاست های دولت و اولویت بخش سلامت ، لازم است این موضوع در شهرستان مورد توجه بیشتری قرار گیرد چرا که سلامت تنها در بعد مسائل بهداشتی نیست بلکه جزو یکی مسائل مطرح در جامعه و زندگی انسان است .

نیکویی در ادامه در خصوص اهمیت و ارزش ترویج اهداف حوزه سلامت در میان اقشار جامعه افزود : اگر در جامعه ای امنیت و سلامت باشد آن جامعه به سمت توسعه و پیشرفت خواهد رفت چراکه با داشتن منابع انسانی سالم و تحصیل کرده میتوان در کاهش معضلات اجتماعی نقش بسزایی را ایفا نمایم .

وی عنوان داشت : همه ما به عنوان بخشی از جامعه مسئولیم که در راستای حفظ سلامت مردم رسالت خود را به مرحله انجام برسانیم .

معاون سیاسی  فرماندار بندرعباس در پایان تصریح کرد : باید پیشگیری مقدم بر درمان را در برنامه ریزی های خود قرار دهیم تا هزینه های درمان را کاهش دهیم و سلامت را در جامعه نهادینه کنیم .

نظر شما