مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران عنوان کرد:

خدمت در حوزه وقف و بقاع متبرکه، از ماندگارترین خدمات است

۱۳۹۴/۰۴/۰۴ - ۱۴:۳۸:۲۹
کد خبر: ۲۹۴۹۴۸
خدمت در حوزه وقف و بقاع متبرکه، از ماندگارترین خدمات است
مدیرکل اوقاف مازندران خدمت در حوزه وقف و بقاع متبرکه را از ماندگارترین خدمات در زندگی خواند.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ حجت الاسلام ستار علیزاده در جمع کارشناسان معاونت بهره وری اقتصادی موقات و بقاع متبرکه با اشاره به فرصت جوانی، گفت: فرصت ارزشمند جوانی را برای خدمت به اهل بیت قرآن معارف و مردم در اوقاف استفاده نمائید و این خدمت ماندگارترین خدمت در زندگی هر کسی است.

وی افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه دستگاه انقلاب، دین و معارف است و تنها با روحیه جهادی و ولایی موفق خواهید بود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، افزود: حضور معاونت بهره وری در ادارات، کار شایسته و اثر گذاری است و بااجرای برنامه های این معاونت در شهرستان ها، اوقاف می تواند در حوزه های مختلف اقتصادی و سرمایه گذاری در جامعه نقش ایفا کند.

علیزاده با تاکید براینکه  کارکنان با سابقه اوقاف محصول 30 سال تجربه و تلاش خود را بی منت در اختیار شما کارکنان جدید قرار می دهند، خاطرنشان کرد: این موضوع مهم و ارزشمندی در موفقیت کارها خواهد بودو شما هم باید از این موقعیت استفاده کنید.

وی ادامه داد: نهضت علمی که مقام معظم رهبری به آن تاکید دارد در پیشرفت تاثیر ویژه ای دارد، آموزش و فراگیری علوم را باید جدّی گرفت و اگر ما به مبانی علمی و قانونی و دستورالعمل ها عمل نکنیم حقیقتا جبران ناپذیر است.

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به حوزه سرمایه گذاری در اوقاف گفت: تاکنون در حوزه سرمایه گذاری کم ورود کردیم اما بستر پیشرفت وجود دارد و باید بسیار رشد کنیم وکار عمرانی و فرهنگی باید توامان انجام گیرد و در ساماندهی ،توسعه و نوسازی پروژه های عمرانی جدّیت داشته باشیم و نظارت، دقت و حضور مستمر صورت گیرد.

وی در پایان شناسنامه دار کردن پروژه های عمرانی را بسیار مهم دانست و افزود: برای اجرای پروژه های سرمایه گذاری در اوقاف باید طبق برنامه و با درایت و جدیت عمل شود تا نتیجه حاصل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز