استاندار لرستان خبر داد،

دو شعبه جدید بانک شهر در لرستان راه اندازی می شود

۱۳۹۴/۰۴/۰۴ - ۱۴:۳۸:۵۰
کد خبر: ۲۹۴۹۴۹
دو شعبه جدید بانک شهر در لرستان راه اندازی می شود
استاندار لرستان از اخذ مجوز فعالیت دو شعبه جدید بانک شهر در خرم آباد و بروجرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از لرستان، هوشنگ بازوند روز پنجشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان گفت: با توافقات انجام شده، : به تازگی مجوز ایجاد دو شعبه بانک شهر در استان مصوب شده که در این راستا معادل مبلغ سرمایه گذاری شده مردم ، اعتبار عمرانی از جانب بانک پرداخت می شود.

وی با تاکید بر ایفای نقش فعال بانک های خصوصی در تولید واشتغال استان افزود: چنانچه بانکهای خصوصی در این موضوع همکاری نکنند با مصوبه شورای تامین و همکاری بانک مرکزی تعطیل خواهند شد.

وی ادامه داد: اشتغال و تولید مشکل فعلی استان بوده و چنانچه بانکهای خصوصی نمی توانند در این حوزه به استان کمک کنند اعلام کرده تا در این خصوص با همکاری بانک مرکزی تصمیم گیری شود.

وی اظهار داشت: سال گذشته 75 درصد تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد استان تحقق یافته که 657 میلیارد ریال تسهیلات امسال به منظور بیش از چهار هزار و 100 فرصت شغلی باید 130 درصد تحقق یابد.

وی با تاکید بر همدلی و هماهنگی بانکها و دستگاههای استان ادامه داد: بانکهای استان نباید با بخش نامه های داخلی مصوبه بانک مرکزی را وتو کنند بلکه با مراجعه به تهران و رفع مشکلات، مصوبه بانک مرکزی را اجرایی نمایند.

بازوند همچنین با انتقاد از برخی فرمانداران نسبت به بی توجهی به مسئله اشتغالزایی افزود: با وضعیت کنونی استان باید از هر فرصتی برای ایجاد فرصتهای شغلی استفاده شود و فرمانداران در این راستا بسیار موثر هستند.

وی ادامه داد: به همین منظور سه شهر بروجرد، ازنا و رومشکان به که تسهیلات نه چندان قابل قبولی در راستای اشتغال مددجویان کمیته امداد پرداخت کرده اند باید تا پایان سالجاری این عقب افتادگی را جبران کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز