رئیس کل دادگستری لرستان:

هزینه بیش از ۲۲ میلیاردی برای آزادی زندانی جرائم غیر عمد لرستان

۱۳۹۴/۰۴/۰۵ - ۱۳:۵۸:۵۸
کد خبر: ۲۹۵۰۹۰
هزینه بیش از  ۲۲ میلیاردی  برای آزادی زندانی جرائم غیر عمد لرستان
رئیس کل دادگستری لرستان بیان داشت: در مجموع بیش از ۲۲ میلیارد و ۹۰ میلیون تومان برای آزادی این تعداد زندانی جرائم غیر عمد استان لرستان طی سال گذشته صرف شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از لرستان، جعفر بدری، در مراسم جشن گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد استان که در هتل جهانگردی خرم‌آباد برگزار شد، بیان کرد: طی سال گذشته با اقدامات صورت گرفته زمینه آزادی ۳۰۸ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد لرستان فراهم شد که از این تعداد ۲۹۸ نفر مرد و ۱۰ نفر نیز زن بوده است.

وی افزود: از این تعداد ۸۷ نفر بدهکار دیه، ۱۷۱ نفر بدهکار مالی و ۵۰ نفر نیز به‌خاطر عدم پرداخت مهریه در زندان به سر می‌بردند که با کمک خیرین، ستاد دیه، کمک‌های بلاعوض و... از زندان آزاد شدند.

بدری ادامه داد: در مجموع بیش از ۲۲ میلیارد و ۹۰ میلیون تومان برای آزادی این تعداد زندانی جرائم غیر عمد استان لرستان طی سال گذشته صرف شده است.

رئیس کل دادگستری لرستان همچنین با بیان اینکه برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان طی امسال ۳۰ میلیارد تومان نیاز است، گفت: این میزان منابع مالی برای آزادی ۳۱۴ زندانی جرائم غیرعمد استان باید اختصاص پیدا کند.

 

وی افزود: خوشبختانه لرستان از استان‌های امن کشور محسوب می‌شود که در این زمینه عواملی همچون دینداری و خویشتن‌داری مردم، جدیت و نقش بی‌بدیل دستگاه قضایی و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی بسیار مهم و تأثیرگذار است.

رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه طی سال گذشته با اقدامات صورت گرفته زمینه آزادی ۳۰۸ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد لرستان فراهم شد گفت: از این تعداد ۲۹۸ نفر مرد و ۱۰ نفر نیز زن بوده است.

بدری بیان داشت: از این تعداد ۸۷ نفر بدهکار دیه، ۱۷۱ نفر بدهکار مالی و ۵۰ نفر نیز به خاطر عدم پرداخت مهریه در زندان به سر می بردند که با کمک خیرین، ستاد دیه، کمکهای بلاعوض، و ... از زندان آزاد شدند.

وی بیان داشت: در مجموع بیش از ۲۲ میلیارد و ۹۰ میلیون تومان برای آزادی این تعداد زندانی جرائم غیر عمد استان لرستان طی سال گذشته صرف شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز