نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

تبعیت از رهبری موفقیت در آزمون ولایت مداری است

۱۳۹۴/۰۴/۰۵ - ۰۴:۱۷:۴۸
کد خبر: ۲۹۵۱۲۸
تبعیت از رهبری موفقیت در آزمون ولایت مداری است
حجت الاسلام علی سعیدی گفت: فرد ولایت مدار باید براساس خط ترسیمی رهبر فرزانه انقلاب گام بردارد و منویات ایشان را در عرصه اقتصاد مقاومتی، تولید داخل، صرفه جویی، نگاه به درون و اتکا به داشته های خود و ... سرلوحه امور خود قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در آیین معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورا، ولایتمداری را از آزمون های سخت خداوند برای بشر خواند و گفت: ولایتمداری آزمون سخت بشر بوده و کسی در عرض ولی فقیه نمی تواند قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی سعیدی با اشاره به حدیث پیامبر گرامی اسلام در خصوص قرآن و عترت، افزود: امروز انسان معتقد به ولی فقیه و دین رسول الله، باید بداند جایگاه و تکلیفش در برابر آن چیست و بر اساس آن عمل کند.

وی تاکید کرد: بسیاری از ما با پای پیاده تا کربلا می رویم و فرهنگ عاشورا را ارج می نهیم ولی مهم تر از آن عمل به این نکته اساسی است که در مسیری که امام حسین(ع) ترسیم کرده و با مرور آزمون آن زمان، در این برهه هم بتوانیم در آزمون ولایت مداری حضور یافته و شرکت کنیم.

حجت الاسلام سعیدی تبعیت از رهبری را در همه عرصه ها حضور در آزمون ولایت مداری عنوان و بیان کرد: فرد ولایت مدار باید براساس خط ترسیمی رهبر فرزانه انقلاب گام بردارد و منویات ایشان را در عرصه اقتصاد مقاومتی، تولید داخل، صرفه جویی، نگاه به درون و اتکا به داشته های خود و ... سرلوحه امور خود قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید به این سخن امام خمینی(ره) که «ولایت فقیه ولایت رسول الله است»، تصریح کرد: امت پیروز امتی است که نگاه براندازانه در این خصوص را خوب تشخیص دهد چراکه دشمن با حرکتی نرم درصدد خدشه دار کردن آن است.

وی دین محوری را از دیگر آزمون خداوند برای انسان دانست و اظهار کرد: انسان برای رسیدن به ابدیت و سفر بی نهایت خود، توشه بی نهایت می خواهد و بر همین اساس است که فلسفه عبادت و ثواب وی متعلق به بعد زمان و مکان نیست.

در این آیین با معرفی حجت الاسلام حسن کاملی فر به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، از زحمات حجت الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورا قدردانی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز