رئیس هیات شطرنج استان:

رقابت‌های بین‌المللی شطرنج به میزبانی قزوین برگزار می‌شود

۱۳۹۴/۰۴/۰۶ - ۰۹:۵۳:۲۴
کد خبر: ۲۹۵۲۱۹
رقابت‌های بین‌المللی شطرنج به میزبانی قزوین برگزار می‌شود
یارویس مسکینی: دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی شطرح تحت عنوان "جام سردار آزادگان سیدعلی اکبر ابوترابی" به میزبانی استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ یارویس مسکینی، رئیس هیات شطرنج استان، اظهار داشت: دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی شطرح تحت عنوان جام سردار آزادگان سیدعلی اکبر ابوترابی به میزبانی استان قزوین برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نخستین دوره رقابت‌های بین‌المللی جام شهید ابوترابی در سال‌های گذشته در قزوین برگزار شده بود، بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قرار است که دومین دوره این مسابقات نیز در دی‌ماه امسال به میزبانی استان قزوین برگزار می‌شود.

رئیس هیات شطرنج استان قزوین با اشاره به برنامه‌هایی که در ماه مبارک رمضان توسط این هیئت تدارک دیده شده است، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات جام رمضان شطرنج از دیگر برنامه‌هایی است که این هیات ورزشی برای اجرای آن برنامه‌ریزی کرده است.

مسکینی با اشاره به اینکه رقابت‌های جام رمضان با حضور شطرنج‌بازان شهرستان‌های مختلف استان برگزار می‌شود، ابراز کرد: شطرنج‌بازان استان قزوین با شرکت در مسابقات جام رمضان می‌توانند آمادگی خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور افزایش دهند.

رئیس هیات شطرنج استان قزوین گفت: این هیات ورزشی توانسته با امکانات و تجهیزاتی که در اختیار دارد، شرایط مناسبی را برای شطرنج‌بازان این استان فراهم آورد.

هیات شطرنج استان قزوین سالن‌هایی را در مدارس و سطح استان در اختیار شطرنج‌بازان قرار داده و ورزشکاران این هیات با مشکل کمبود فضای تمرینی روبه‌رو نیستند.

مسکینی با بیان این نکته که برگزاری دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی شطرنج در صورت به توافق رسیدن با فدراسیون شطرنج برگزار می‌شود، بیان کرد: هیات شطرنج استان سعی می‌کند که میزبان برگزاری این مسابقات شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز