رئیس سازمان تعاون روستایی استان:

بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ نفر از بهره برداران استان، عضو نظام صنفی کشاورزی هستند

۱۳۹۴/۰۴/۰۶ - ۱۴:۴۴:۱۲
کد خبر: ۲۹۵۳۶۵
بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ نفر از بهره برداران استان، عضو نظام صنفی کشاورزی هستند
ناطق معین الدین گفت: بیش از 5 هزار و 500 نفر از بهره برداران در بخش کشاورزی، دامپروری و باغداری عضو نظام های صنفی کشاورزی در سطح استان قزوین هستند .

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ ناطق معین الدین در دیدار با جمعی از اعضاء نظام صنفی کشاورزی ضمن تبریک روز اصناف، اظهار کرد: یکی از فعالیت های اساسی نظام صنفی اعتبار بخشی به پروانه فعالیت است که داشتن آن به عنوان شناسنامه بهره برداری امتیازاتی را برای کشاورز به همراه دارد.

ناطق معین الدین بیان کرد: هر کشاورز بر اساس این پروانه خدمات دریافت یا از این پروانه‌ها به عنوان ضمانت بانکی، بیمه تامین اجتماعی، خدمات آموزشی و رفاهی استفاده می کند.

این مسئول تصریح کرد: بهبود شرایط تولید، فروش، صادرات محصولات و ایجاد تمهیدات لازم جهت برخورداری اعضا و و احدهای صنفی از وام و تسهیلات اعتباری از بیمه تامین اجتماعی مزایای تشکیل نظام های صنفی کشاورزی است.

معین الدین با تاکید بر اینکه نظام صنفی کشاورزی، صدای کشاورز در مزرعه است، افزود: نظام صنفی کشاورزی صدای کشاورز را به گوش مسئولان می رساند و حقوق قانونی کشاورز را مطالبه و از آن دفاع می کند.

 وی اعلام کرد: بیش از 5 هزار و 500 نفر از بهره برداران در بخش کشاورزی، دامپروری و باغداری عضو نظام های صنفی کشاورزی در سطح استان قزوین هستند.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین همچنین از نظام های صنفی خواست مشکلات خود را به موقع انعکاس دهند تا سازمان تعاون روستایی ضمن تعامل با سایر نهادها و ارگانهای مربوطه زمینه حل این مشکلات را فراهم کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز