معاون ورزش بانوان گلستان:

توجه به ورزش بانوان عنایت ملی می خواهد

۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۰۸:۲۵:۵۲
کد خبر: ۲۹۵۴۳۴
توجه به ورزش بانوان عنایت ملی می خواهد
غیناقی:توسعه ورزش بانوان ضامن ارتقاء فرهنگ ورزش،سلامتی و تربیت اخلاقی خانواده هاست.

به گزارش خبرگزاری برنا از گلستان؛ الهه غیناقی، معاون ورزش بانوان استان گلستان، در جلسه تشریح سیاست های وزارت ورزش و جوانان در رابطه با توسعه ورزش با کارشناسان حوزه ورزش بانوان به نکات مهمی اشاره نمود که از جمله آنان میتوان به ارتقاء سلامتی خانواده ها،جاری شدن فرهنگ ورزش،تربیت نسل جدید با گرایش ورزشی،تربیت دختران امروز و مادران فردا،سالم سازی محیط،گرایش خانواده به سوی سلامت محوری اشاره نمود.

غیناقی به اهمیت موضوع مهم ورزش بانوان بعنوان نیمی از افراد جامعه و لزوم پرداخت صحیح به ساختارهای زیربنایی و امکنه ورزشی و استفاده از همه پتانسیل های موجود در سراسر شهرهای استان بعنوان شاخصهای مهم این رویکرد نام برد.

غیناقی همچنین سیاست گزاری و برنامه ریزی متولیان ورزش بانوان را برای استفاده از مواهب طبیعی و خدادادی در منطقه گلستان از قبیل کوه،دریا،ساحل،دشت،سد،جنگل و...برای اجرای برنامه های مردمی کردن ورزش،ورزش خانوادگی و کشاندن مردم به سوی ورزش برشمرد.

غیناقی در این جلسه توجه مدیران ارشد استان به عنایت ویژه در خصوص ورزش بانوان تاکید کرد و اضافه نمود متاسفانه ما برای توسعه ورزش بانوان حمایتهای مالی مناسبی نمیشویم و بوجه های تخصیصی به این حوزه بسیار کم است و به نگاه بهتری از سوی مدیران ارشد استان نیاز داریم.

غیناقی در ادامه افزود:شورای ورزش استان و در راس آن استاندار ورزش دوست گلستان همکاری همه جانبه مدیران ارشد استانی را برای حمایت از توسعه ورزش بانوان و در این راه تحت پوشش قرار دادن تیمهای ورزشی بانوان گلستان که در لیگهای معتبر کشوری حضور دارند توسط ادارات و ارگانها و بخش خصوصی یکی از آیتمهای مهم توجه به دختران جوان و درخشش قهرمانان ورزش بانوان گلستان در عرصه های کشوری،بین المللی و جهانی دانست.

غیناقی در پایان گفت در صورت حمایت خوب و همه جانبه مدیران ارشد استانی و هم افزایی (همکاری) دستگاهها و ارگانها،گامهای مهمی را در مردمی کردن ورزش،کشاندن خانواده ها بسوی ورزش،ارتقاء سلامتی آنان و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی بر خواهیم داشت

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز