دکتر دالمن در شورای فنی استان:

کارفرمایان و پیمانکاران از کارگران دارای کارت مهارت فنی استفاده کنند

۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۰۸:۳۹:۰۹
کد خبر: ۲۹۵۴۳۷
کارفرمایان و پیمانکاران از کارگران دارای کارت مهارت فنی استفاده کنند
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: کارفرمایان و پیمانکاران در اجرای پروژه ها باید از کارگران دارای کارت مهارت فنی استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، دکتر مسعود دالمن در جلسه شورای فنی استان هرمزگان با اشاره به جایگاه و اهمیت شورای فنی، عنوان کرد: شورای فنی استان به منظور تسریع در اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی و افزایش کارایی دستگاه ها و عوامل اجرایی با هدف شناسایی مشکلات اجرایی پروژه های عمرانی و افزایش کیفیت و کاهش زمان اجرای طرح ها تشکیل شده است.

وی ادامه داد: اعضای این شورا باید در چارچوب قوانین و مقررات در مدیریت پروژه ها گام های اساسی در راستای رشد و ارتقای کمی و کیفی طرح ها بردارند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان تصریح کرد: شورای فنی استان بالاترین مرجع فنی استان است که به چگونگی روند اجرای پروژه های در دست اجرای استان رسیدگی و در کمیته های چهارگانه شامل کمیته های پیمان، نظارت، آموزش و کنترل کیفیت مصالح ساختمانی، مسائل و مشکلات مربوط مورد بررسی و رسیدگی قرار می گیرد که به دلیل اهمیت موضوع باید مدیران دستگاه های عضو این شورا شخصا در جلسات حضور یابند.

دالمن تصریح کرد: ناظران باید بر روند چگونگی اجرای پروژه ها دقت و توجه ویژه داشته و برای همین سازمان نظام مهندسی و سایر دستگاه های دخیل به این مهم نظارت و کنترل لازم را داشته باشند تا پروژه ها با کیفیت بالاتر و سرعت بیش تر در موعد مقرر به سرانجام برسند.

وی بر لزوم ارتقای کیفیت مصالح ساختمانی در اجرای پروژه های عمرانی تاکید کرد و بیان داشت: حضور مستمر ناظران و مجریان در محل اجرای پروژه ها از ضروریات است و کارفرمایان و پیمانکاران در اجرای پروژه ها باید از کارگران دارای کارت مهارت فنی استفاده کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز