معاون همگانی و آموزش مربیان و مدیران ورزش استان:

ارتقاء دانش مربیان ومدیران ورزش از اولویت هاست

۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۳:۰۷:۰۶
کد خبر: ۲۹۵۶۰۷
ارتقاء دانش مربیان ومدیران ورزش از اولویت هاست
100 برنامه آموزشی مربیان و مدیران ورزشی در گلستان پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گلستان؛ دوره توجیهی کارگاه مدیریت دوپینگ صبح امروز با حضور بهمن طیبی، مدیرکل ورزش و جوانان و تعداد کثیری از مدیران و مربیان ورزش استان در سالن اجتماعات اداره کل افتتاح می گردد.

در این مراسم افتتاحیه این کارگاه، حاجی آبادی، معاون ورزش همگانی و آموزش مدیران و مربیان ورزش استان ضمن تقدیر و از هیات های ورزشی استان و همکاری مطلوب آنان برای حضور در دوره سیاستهای وزارت ورزش و جوانان را در خصوص برگزاری دوره آموزشی به اطلاع حاضران رساند.

حاجی آبادی معاون همگانی و آموزش مربیان و مدیران  ورزش استان اضافه کرد: طبق شیوه نامه های جدید وزارتی و تقویم تنظیمی این معاونت 100 برنامه آموزشی برای گلستان در سال 94 پیش بینی شده است که تا کنون موفق به برگزاری 20 دوره آن از ابتدای سال در شهرهای مختلف استان شده ایم .

وی افزوداز ویژگیهای ایندوره ها حضور مدرسین از کمیته ملی المپیک و مدرسان برجسته کشور می باشد که مصمم هستیم دانش آندسته از مربیان سطح بالا و درجه برتر استان را ارتقاء داده و با آخرین روشهای نوین علمی آنها را آشنا سازیم .

مدرس دوره کارگاه مدیریت دوپینگ ،دکتر آیت الهی رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان می باشد که مباحثی چون چگونگی پیدایش و تاریخچه استفاده از مکمل ها در مقوله ورزش، انواع مکمل های ورزشی، نحوه استفاده و تاثیرات آن بر بدن ورزشکاران، مضرات و سوء استفاده از مکمل ها، عوارض جانبی و دوپینگ در ورزش در میان گذاشت . اسماعیل نوروزی پور مسئول برگزاری دوره آموزشی ویژه مدیران و مربیان ورزش استان گلستان از زمان تصدی این مسئولیت  با نظم و دیسیپلین و مدیریت خاصی حاجی آبادی را در این راه یاری نموده است

3012

نظر شما