عیادت مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از رئیس کمیته فوتسال در تهران

۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۸:۰۳:۲۳
کد خبر: ۲۹۵۶۸۴
مدیر کل اداره ورزش و جوانان لرستان بر بالین "عزیز سلیمانی‌نژاد" رئیس کمیته فوتسال لرستان در بیمارستان فیروزگر تهران حاضر شد و از وی عیادت کرد.

 

مدیرکل اداره ورزش و جوانان لرستان بر بالین عزیز سلیمانی‌نژاد، رئیس کمیته فوتسال لرستان، در بیمارستان فیروزگر تهران حاضر شد و از وی عیادت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، روز گذشته علی‌یاور عزیزپورفرد همراه با بهروز بیرانوند مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان، نظری و حسنوند از کارکنان اداره ورزش با حضور در بیمارستان فیروزگر تهران از عزیز سلیمانی‌نژاد پیشکسوت بااخلاق فوتبال لرستان عیادت کردند.

سلیمانی که تا کنون به دلیل ضایعه آپاندیس و سپس روده 4 بار طی 3 هفته در بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد تحت عمل جراحی قرار گرفت، با توجه به روند نامناسب بهبود به تهران منتقل شد.

خوشبختانه اکنون با انجام آزمایشات لازم و کنترل دقیق وضعیت جسمانی و روحی سلیمانی، شرایط جسمانی این مربی لرستانی تغییرات مثبتی داشته است.

در مدت یک هفته‌ای که سلیمانی در بیمارستان فیروزگر بستری شده است، هر روز لرستانی‌های مقیم مرکز خود را به بیمارستان رسانده و جویای احوال رییس کمیته فوتسال لرستان می‌شوند.

عصر روز چهارشنبه نیز همایون بهاروند رییس هیات فوتبال همراه با فرزاد کرمی‌فرد عضو هیات مدیره باشگاه خیبر خرم‌آباد به بیمارستان فیروزگر آمدند و حمایت هیات فوتبال لرستان را از عزیز سلیمانی نژاد اعلام کردند.

سلیمانی در تماس تلفنی به خبرنگار یافته گفت: نمی‌دانم با چه زبانی از محبت لرستانی‌های مقیم مرکز تشکر کنم، به خصوص از ورزشکاران، مربیان و برخی از مسوولانی که با وجود مشغله‌ی فراوان و با زبان روزه، چند بار خود را به بیمارستان فیروزگر رسانده و جویای حال من شدند.

شایان ذکر است بر اساس تصمیم پزشک معالج سلیمانی، پس از تقویت بنیه‌ی وی، تا یک ماه دیگر عمل پیوند روده‌ روی او انجام می‌شود.

رضا طولابی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز