تقدیر نمایند مردم دورود و ازنا از مدیرعامل شرکت آبفار لرستان

۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۸:۳۰:۳۵
کد خبر: ۲۹۵۶۸۶
نماینده مردم شهرهای ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی بامدیر عامل آبفار استان لرستان ، مدیران آبفار شهرستانهای ازنا و دورود ، وجمعی از مدیران شهرستان ازنا در محل فرمانداری شهرستان ازنا دیدارکرد.

نماینده  مردم شهرهای ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی بامدیرعامل آبفار استان لرستان، مدیران آبفار شهرستانهای ازنا و دورود ، وجمعی از مدیران شهرستان ازنا در محل فرمانداری شهرستان ازنا دیدارکرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان  ،دکتر عباس قائد رحمت ضمن تشکر از مدیر عامل آبفاراستان و زحمات بی شابعه ایشان و همکارانشان در خصوص بر طرف کردن بحران کمبود آب ، در برخی از روستاهای این شهرستان گفت ؛ شرکت آبفاردر جهت رفع موانع کاری و مشکلات اعتباری تمام همّت و تلاش خود را برای روستاهائی که دچار مشکل کمبود یا بی آبی هستند را در دستور کار خودقراردهد تا همه اهالی روستاها از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند .

مهندس کاکاوندمدیر عامل شرکت آبفار استان لرستان ضمن تشکر از همکاری دکتر قائد رحمت با شرکت آب و فاضلاب روستائی لرستان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در بخش های  عمرانی و پروژه های آبرسانی در سطح روستاهای شهرهای ازنا و دورود را ارائه نمودند وی اظهار داشت : انتظار می رود  بخشداران و فرمانداریهای شهرهای دورود و ازنا  همکاری لازم مبنی بر تحت پوشش قرار گرفتن روستاییان با این شرکت را در دستور کار خود داشته باشند.

مهندس محمودی و مهندس رازانی مدیران آبفار شهرستان های ازنا و دورودنیزبا ارائه گزارشی از اهم فعالیتهای و اقدامات صورت گرفته در سال ۹۳ و همچنین سه ماهه اول سال ۹۴ ، پرداختند ،که در ادامه این نشست مهندس محمودی به بیان پاره ای از مشکلات این امور از قبیل کمبود نیروی انسانی ، علی الخصوص نبود ساختمان اداری مستقل در این شهرستان اشاره نمودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز