رئیس اداره اوقاف گرمسار خبر داد:

آغاز طرح «نشاط معنوی» در شهرستان‌های گرمسار و آرادان

۱۳۹۴/۰۴/۰۸ - ۱۰:۳۷:۰۹
کد خبر: ۲۹۵۸۰۹
آغاز طرح «نشاط معنوی» در شهرستان‌های گرمسار و آرادان
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمسار و آرادان از آغاز برنامه‌های طرح نشاط معنوی در این دو شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان سمنان، حجت‌الاسلام رضا نفری در نشستی که به مناسبت آغاز برنامه‌های اوقات فراغت فصل تابستان برگزار شد، گفت: طرح بزرگ "نشاط معنوی" همه‌ساله در جوار بقاع متبرکه و مساجد سراسر کشور اجرا می‌شود و مجموعه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمسار و آرادان، امسال نیز همانند سال‌های گذشته باقوت به اجرای این طرح خواهد پرداخت.

وی عنوان کرد: این طرح از اوایل تیرماه به‌صورت همزمان با سراسر کشور آغازشده و تا اواخر شهریورماه ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمسار و آرادان یادآور شد: در قالب اجرای این طرح برنامه‌های متنوع فرهنگی، تربیتی، آموزشی، تفریحی و ... در جوار آستان مقدس امامزادگان و مساجد این دو شهرستان برگزار می‌شود.

وی از پنج بقعه متبرکه و بیش از پنج مسجد در این دو شهرستان به‌عنوان مجریان طرح نشاط معنوی یادکرد و افزود: تاکنون ثبت‌نام در این طرح با استقبال خوبی از سوی جوانان و نوجوانان مواجه شده است و کماکان ثبت‌نام ادامه دارد.

حجت‌الاسلام نفری خاطرنشان کرد: با توجه به تقارن ایام تعطیلات تابستانی با ماه مبارک رمضان، زمینه خوبی برای انجام کار فرهنگی در بقاع متبرکه فراهم‌شده است که امیدواریم بتوانیم با کمک هیئت‌امنای امامزادگان و استقبال جوانان و نوجوانان از این فرصت طلایی به بهترین نحو بهره‌برداری کنیم.

وی ادامه داد: مراسم جز خوانی قرآن کریم یکی از برنامه‌هایی است که در حال حاضر در جوار بقاع متبرکه و مساجد اجرا می‌شود و با استقبال خوبی همراه بوده است. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز