مسابقات جام رمضان در شهرستان ملایر آغاز شد

۱۳۹۴/۰۴/۰۸ - ۱۱:۵۸:۵۷
کد خبر: ۲۹۵۸۵۱
مسابقات جام رمضان در شهرستان ملایر آغاز شد
همزمان با حلول ماه مبارک رمضان مسابقات والیبال در شهرستان ملایر آغاز شده است و مسابقات فوتسال جام رمضان یادواره 175 شهید غواص از فردا 9 تیر ماه در سالن ورزشی شهید روحیان ملایر برگزار می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر در گفتگو با خبرنگار برنا با اعلام این خبر افزود: همزمان با حلول ماه مبارک رمضان مسابقات فوتسال جام رمضان یادواره 175 شهید غواص از فردا 9 تیر ماه  در سالن ورزشی تختی ملایر آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: این مسابقات در دو گروه دسته جات آزاد و تیم های ادارات دولتی و طبق آخرین مقررات کمیته فوتسال کشور برگزار میگردد.

مهدی رضایی اظهار کرد: مرحله مقدماتی این مسابقات با حضور ورزشکاران در سالن تختی  در شب های ماه مبارک رمضان و پس از افطار برگزار می شود.

وی گفت: مسابقات ورزشی جام رمضان به جز شب های قدر، در این شهر برگزار و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر خاطرنشان کرد: مسابقات والیبال جام رمضان نیز با حضور 15 تیم از ملایر و بخش های تابعه در رده سنی آزاد در سالن پوریای ولی ملایر در حال برگزاری است.

وی در پایان برگزاری مسابقات ورزشی در طول ماه مبارک رمضان را موجب ایجاد نشاط و شادابی در جوانان و ورزشکاران و با توجه به استقبال گسترده جوانان از رشته فوتسال و والیبال عنوان کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز