کارگاه آموزشی مبارزه با مواد مخدر در ملایر برگزار شد

۱۳۹۴/۰۴/۰۸ - ۱۲:۱۵:۵۴
کد خبر: ۲۹۵۸۵۸
کارگاه آموزشی مبارزه با مواد مخدر در ملایر برگزار شد
یک دوره کارگاه آموزشی مبارزه با مواد مخدر جهت موسسین ، مدیران ، مربیان و باشگاه داران سطح شهرستان ملایر در بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان ، این گارگاه یک روزه با حضور 60 نفر در روز هفتم تیرماه در در خانه کونگ فوی شهر ملایر بر پا شد.

در این کارگاه آموزشی آشنایی با زیان های مصرف مواد مخدر، تصمیم گیری درست و مقاومت در برابر مصرف مواد مخدر از جمله مباحثی بود که توسط سرهنگ دولت آبادی از کارشناسان خبره و آگاه آسیب های اجتماعی نیروی انتظامی برای افراد شرکت کننده تدریس شد.

سرهنگ دولت آبادی در این کارگاه آموزشی گفت: گسترش اعتیاد تهدیدی جدی برای جوانان است و همین امر دقت نظر ویژه ای را برای جلوگیری از گسترش و توقف این پدیده شوم طلب می کند که آموزش می تواند نقش موثری در پیشگیری و مبارزه با این معضل اجتماعی باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه امروز اعتیاد به مواد مخدر از مهمترین آسیب های اجتماعی است که جوامع با آن درگیر هستند برگزاری کارگاه های آموزشی با هدف ارتقاء سطح آگاهی و آموزش در زمینه شناخت آسیب های مصرف مواد مخدر می تواند همگان را در مقابل این بلای خانمان سوز نجات دهد.

در این کارگاه آموزشی آشنایی با زیان های مصرف مواد مخدر، تصمیم گیری درست و مقاومت در برابر مصرف مواد مخدر از جمله مباحثی بود که به موسسین ، مدیران ، مربیان باشگاه داران شهرستان ملایر ارائه شد.

گفتنی است این کارگاه با هدف اطلاع رسانی و آگاه سازی همکاران به صورت تخصصی در خصوص عوارض، پیامدها و تبعات سوء مصرف مواد مخدر به همت اداره ورزش جوانان شهرستان ملایر برگزار شد.

نظر شما