اعزام تیم منتخب کشتی همدان به تورنمنت جایزه بزرگ اسپانیا

۱۳۹۴/۰۴/۰۸ - ۱۲:۱۸:۳۱
کد خبر: ۲۹۵۸۶۱
اعزام تیم منتخب کشتی همدان به تورنمنت جایزه بزرگ اسپانیا
جواد نوروزی گفت: تیم منتخب کشتی آزاد این شهرستان به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران به مسابقه بین المللی کشتی جایزه بزرگ در کشور اسپانیا اعزام می شود.

رئیس هیات کشتی شهرستان همدان با اعلام این مطلب در گفتگو با برنا گفت : مسابقه های بین المللی کشتی جایزه بزرگ اسپانیا با حضور 32 تیم از کشورهای مختلف جهان طی روزهای 17 تا 21 تیر ماه امسال در شهر مادرید پایتخت این کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به قدرت تیم های ایرانی تنها مجوز حضور در 6 وزن به تیم ما داده شده و تیم منتخب کشتی آزاد همدان با ترکیب امین نوری، محمد سلطانی، وحید محمدی، وحید شاه محمدی، دانیال شریعتی و مهدی گنبدانی به مصاف حریفان خواهند رفت.

رئیس هیات کشتی همدان تصریح کرد: جواد نوروزی به عنوان مدیر فنی ، قاسم ربیعیان  به عنوان سرپرست ، مسعود نوروزی  و حامد کوکبی به عنوان مربی کادر فنی و سرپرستی تیم اعزامی همدان به این مسابقات خواهند بود.

نوروزی  با بیان اینکه سال گذشته نیز تیم مازندران به این مسابقات اعزام شده بود، ابراز امیدواری کرد: با توجه به درخشش کشتی گیران همدانی در سال 93 و ارتقا جایگاه هیات در کشور فدراسیون تیم همدان را برای حضور در این مسابقات در نظر گرفت و امیدوارم کشتی گیران همدانی  بتوانند در مسابقات اسپانیا درخشش داشته باشند.

وی اظهار کرد: 70 درصد هزینه های اعزام محیا شده شده است و برای تامین مابقی هزینه ها نیازمند کمک مسئولان و بخش خصوصی هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز