انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان مهرماه در همدان برگزار می شود

۱۳۹۴/۰۴/۰۸ - ۱۳:۲۶:۲۷
کد خبر: ۲۹۵۸۹۲
انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان مهرماه در همدان برگزار می شود
حسین جلالیان گفت: انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان همدان مهرماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی همدان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون در حوزه مسکن و ساختمان برنامه خاصی نداشته‌ایم، اظهار کرد: مردادماه و مهر ماه امسال دو برنامه مهم در حوزه نظام مهندسی و در زمان تعیین شده اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری دو برنامه‌ مهم در حوزه نظام مهندسی در سال جاری، بیان داشت: برگزاری آزمون نظام مهندسی و انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی دو برنامه مهم این مدیریت در سال جاری است.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی همدان ادامه داد: نظام مهندسی ساختمان در مردادماه امسال شاهد برگزاری مجدد آزمون نظام مهندسی در رشته‌های مختلف عمران، معماری، برق، شهر‌سازی و چندین رشته دیگر خواهد بود.

وی شرط دریافت پروانه اشتغال نظام مهندسی را شرکت متقاضیان در این آزمون عنوان کرد و گفت: علاقه‌مندان به دریافت پروانه اشتغال از راه و شهرسازی می‌توانند با شرکت در این آزمون و در صورت کسب شرایط لازم پروانه اشتغال نظام مهندسی خود را دریافت کنند.

جلالیان با اشاره به آخرین سال فعالیت هیئت مدیره نظام مهندسی،‌ افزود: انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی هر سه سال یک بار برگزار می‌شود و امسال نیز آخرین سال فعالیت این هیئت پس از سه سال است.

وی ابراز داشت: انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد و هیئت مدیره منتخب فعالیت‌های خود را از مهر به مدت سه سال پیگیری خواهد کرد.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی همدان تاکید کرد: رأی‌گیری انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی کامپیوتری و مکانیزه است و راه و شهرسازی در حال حاضر در حال ثبت نام از داوطلبان برای حضور در این انتخابات است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز