رئیس جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رودان معرفی شد

۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۰۷:۴۵:۵۶
کد خبر: ۲۹۵۹۸۶
رئیس جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رودان معرفی شد
با حضور مدیر کل و معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، فرماندار وجمعی از مسئولان اجرایی شهرستان رودان آئین تودیع و معارفه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رودان برگذار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سلیمی در این نشست ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان های رودان و میناب گفت: در ارزیابی بازرسان اعزامی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این دو شهرستان بعنوان شهرستان های شاخص  در عملکرد شناخته شدند.

وی افزود: کسب عناوین برتر در ارزیابی با تلاش و جدیت همکاران اداری در شهرستان های رودان و میناب و حمایت فرمانداران و تلاش روسای ادارات شهرستان ها بوده است که جای تقدیر دارد.

مهندس سلیمی، شهرستان های رودان و میناب را از شهرهای مهم استان برشمرد و گفت: باید در این شهرستان ها تلاش بیشتری شود تا فعالیت ها نمود پیدا کند و مشکلات موجود در حوزه کار و اشتغال برطرف شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان افزود: امیدواریم با حمایت مسوولان شهرستان رودان فعالیت های مهم و چشم گیری در حوزه کار و اشتغال انجام گیرد.

فرماندار شهرستان رودان نیز در این نشست با تقدیر از فعالیت 9 ماهه رییس اسبق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رودان گفت: در این مدت تعامل بسیار خوبی بین اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرمانداری و دیگر ادارات شهرستان برقرار بود که جای تقدیر دارد.

"احمد محمودی" افزود: برگزاری جلسات کمیته اشتغال شهرستان و پیگیری تشکیل شرکت توسعه عمران از فعالیت های مهم دوران تصدی رییس اسبق اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی شهرستان رودان بوده است.

وی تصریح کرد: با توجه به گستره فعالیت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیریت جدید این اداره نیز انتظار می رود که با توجه به سابقه چشمگیر و تجربه خود در این حوزه فعالیت زیادی داشته باشند و مشکلات موجود در حوزه کار و اشتغال را برطرف و به شکل مطلوبی فعالیت کنند.

فرماندار رودان در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از حمایت های مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: حمایت های مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از حوزه کار و اشتغال شهرستان رودان نیز قابل تقدیر است و قطعا موفقیت مجموعه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان جز با حمایت های مدیر کل و مجموعه استانی محقق نخواهد شد.

رییس جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رودان نیز در این نشست گفت: سیاست های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای فعال نمودن بازار کار و ایجاد اشتغال پایدار می باشد که امیدواریم با تلاش همکاران و مجموعه کارگروه اشتغال شهرستان در این زمینه فعالیت های خوب و تاثیرگذاری داشته باشیم.

"اسماعیل ناصح" افزود: تشکیل و فعالیت شرکت توسعه عمران شهرستان رودان از مهمترین اهداف ما خواهد بود و تلاش می کنیم با همکاری سایر دستگاه های اجرایی به اهداف مطلوبی در این زمینه دست پیدا کینم.

گفتنی است؛ در این نشست "اسماعیل ناصح" بعنوان رییس جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رودان معرفی شد و از خدمات "سلمان نجفی" رییس اسبق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رودان تقدیر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز