همایش علمی دفاع مقدس در بندرعباس برگزار می شود

۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۰۷:۵۲:۱۲
کد خبر: ۲۹۵۹۸۷
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان گفت : همایش علمی دفاع مقدس همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در بندرعباس برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علیرضا درویش نژاد در جمع برنامه ریزان این همایش گفت: توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و تلاش در جهت معرفی زوایای بسیار دفاع مقدس از رویکردهای برجسته این اداره کل در سال ۹۴ می باشد.

وی افزود: آنچه امروزه جوانان و نوجوانان و نسل های آینده کشور به آن نیاز دارند فرهنگ دفاع مقدس است تا از این طریق با ارزش های و معیارهای متعالی آن آشنا و در جهت حفظ و صیانت از خاک و سرزمین ایران اسلامی بکار گیرند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان، نگاه عالمانه و مدبرانه به دفاع مقدس را ضروری دانست و اظهار داشت: امروز باید به دفاع مقدس بصورت علمی و اعتقادی نگاه کرد و با این رویکرد، شاخص های آن را در حوزه های مختلف احصا، دسته بندی و برای سنین مختلف جهت آموزش ارائه داد.

درویش نژاد اضافه کرد: در همایش دفاع مقدس، سخنرانان متعددی از حوزه، دانشگاه و همچنین فرمانده‌هان جنگ، ایثارگران، جانبازان و …حضور و به ارائه انتقال دستاوردهای این گنجینه بزرگ از راه فرهنگ و هنر خواهند پرداخت.

وی یادآور شد: هم اکنون به تمامی انجمن ها و هنرمندان اعلام شده است که تولید آثار با موضوع دفاع مقدس را در اولویت قرار دهند و از این آثار حمایت جدی بعمل خواهد آمد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان از مشارکت اکثر دستگاه‌های فرهنگی و سایر ادارات و سازمان های استان در این همایش خبر داد و گفت: ستاد استانی همایش دفاع مقدس با عضویت اکثریت ادارات به زودی تشکیل خواهد شد و همکاری و همیاری همگان باعث افزایش تاثیرگذاری این حرکت خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز