استاندار خراسان رضوی:

یکی از مزیت های استان وجود خیرانی است که عاشقانه به نیازمندان کمک می کنند

۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۱:۱۵:۰۳
کد خبر: ۲۹۶۰۹۲
یکی از مزیت های استان وجود خیرانی است که عاشقانه به نیازمندان کمک می کنند
استاندار خراسان رضوی از بخش های مختلف مرکز توانبخشی دختران فتح المبین بازدید کرد و برای صرف افطار در جمع صمیمی آنان حضور یافت.
به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان در این دیدار از ماه مبارک رمضان به عنوان شروع مهربانی و فرصت مجدد برای رجوع به خود و صفای دل یاد کرد.
وی ضمن مطلوب ارزیابی کردن خدمات ارائه شده به کودکان، از همراهی خیران در این امر خداپسندانه تقدیر کرد و گفت: به برکت وجود بارگاه منور رضوی، یکی از مزیت های استان وجود خیرانی است که عاشقانه به نیازمندان کمک می کنند
استاندار خراسان رضوی افزود:  همانگونه که انتظار می رود نیک اندیشان استان در کمک به نیازمندان و توانمند سازی آنان همواره پیشتار و پیش قدم هستند.
رشیدیان هدف از حضورش در این مراکز را توجه دادن همگان به سنت حسنه انفاق دانست و اظهار داشت: انفاق در کلام خدا و معصومین (ع) جایگاه ویژه ای دارد به گونه ای که  بعد از ایمان و اقامه نماز، از آن یاد می شود.   
وی ضمن دعوت از مردم برای بازدید از فعالیت مراکز خیریه و حضور در جمع صمیمی مددجویان، گفت: باید برای توانمند سازی این مراکز از ظرفیت های موجود در استان استفاده کنیم.
استاندار خراسان رضوی با بیان این که دولت نیز متناسب با مقدورات خود از هیچ گونه کمکی دریغ نکرده و نمی کند؛ ادامه داد: معافیت های پنج ساله برای پرداخت سهم کارفرما در صورت استفاده از مددجویان جهت اشتغال، یکی از این موارد است.  
گفتنی است؛ مدیر کل بهزیستی استان و تعدادی از مدیران مربوطه استاندار را در این بازدید همراهی می کردند.
ContentImages_69507
 
نظر شما