مدیرکل راه و شهرسازی استان:

باید از همه ظرفیت ها برای ارائه خدمات استفاده کرد

۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۱:۴۵:۵۵
کد خبر: ۲۹۶۱۰۴
باید از همه ظرفیت ها برای ارائه خدمات استفاده کرد
باید همه ظرفیت ها برای ارایه خدمات بهتر در شورای حمل و نقل بکار گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مانی فر، مدیرکل راه و شهرسازی قزوین، در نخستین جلسه شورای حمل و نقل استان در سال جاری گفت: بایداز همه ظرفیت ها برای ارائه خدمات بهتر استفاده کنیم.

وی افزود  بهتر است نمایندگانی از دستگاه های این شورا جهت تشکیل یک کمیته فنی معرفی شوند، تا پیش از برگزاری جلسات اصلی شورای حمل و نقل، نشست هایی بین خود برقرار کرده و موارد مختلف را با جزییات به صورت کارشناسی بررسی کنند و نتیجه را در اختیار شورا بگذارند.

مدیرکل راه و شهرسازی ضمن تاکید بر لزوم افزایش ارتباط بین ادارت و دستگاه های حوزه ی حمل و نقل افزود: بایستی نشست هایی با پرسنل مرتبط در هر اداره تشکیل شود تا علاوه بر برقراری ارتباط و آشنایی بیشتر بتوانیم از همه ی ظرفیت ها و امکانات جهت ارایه ی خدمات بهینه به هموطنانمان استفاده کنیم.

مهندس جواد حق لطفی، مدیر راهداری این اداره ی کل نیز اظهار داشت: در این جلسه در خصوص وضعیت استان از نظر آمار حوادث جاده ای بحث و بررسی به عمل آمد و مقرر شد نقاط پرحادثه ی استان با تشکیل کمیته ی ویژه ی فنی مجددا با توجه به آمار حوادث رانندگی در سال 1393 احصا و رفع آنها در دستور کار اعضای شورا قرار گیرد.

حق لطفی افزود: همچنین مقرر شد لینک ارتباطی مستقیم و 24 ساعته مابین پلیس راه و مرکز مدیریت راه های استان به منظور ارائه اطلاعات مربوط به تصادفات جاده ای در جهت مدیریت بهینه ی وقوع تصادفات جاده ای ایجاد و راه اندازی شود.

در پایان جلسه مهندس مانی فر، مدیرکل راه و شهرسازی استان، با ارایه لوح یادبود، از زحمات و تلاش های مدیران و مسئولین شورای حمل و نقل استان تقدیر بعمل آورد.

نیاز به گفتن است که شورای حمل و نقل استان با هدف افزایش هماهنگی میان سازمانهای مرتبط با وزارت راه و شهرسازی و همچنین ایجاد هماهنگی به منظور خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهتر به عموم هموطنان تشکیل می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز