جادری در شورای مدیران استانداری: افطاری سیاسی ممنوع!

اجازه نمی دهم زحمات دولت بخاطر کج سلیقگی برخی زیر سوال برود

۱۳۹۴/۰۴/۱۰ - ۱۰:۴۴:۵۱
کد خبر: ۲۹۶۳۰۷
اجازه نمی دهم زحمات دولت بخاطر کج سلیقگی برخی زیر سوال برود
استاندار هرمزگان گفت: دولت در عرصه های مختلف اجرایی، اقتصادی، فرهنگی و بین المللی مشغول کار و تلاش است و اجازه نمی دهم زحمات دولت بخاطر کج سلیقگی برخی زیر سوال برود و مدیران در دولت تدبیر و امید باید پاسخگو باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جاسم جادری در نشست شورای مدیران استانداری هرمزگان در ادامه اضافه کرد: باید نقش نظارتی، سیاستگذاری، راهبردی و هماهنگی استانداری در اجرای برنامه های دولت حفظ شود و با هر کم کاری و اهمال در مسئولیت ها برخورد می کنم و معتقدم مدیریت مشارکتی به تلاش مضاعف و پویایی نیاز دارد.

وی با تاکید بر پاسخگویی مدیران در مقابل نیازهای مردم گفت: باید ضمن حفظ نقش حاکمیتی استانداری می بایست با برنامه و براساس اولویت و با نظارت صحیح کارها را به پیش ببریم.

جادری تصریح کرد: افطاری سیاسی توسط مدیران دستگاهها ممنوع است و اجازه نمی دهم از امکانات دولتی له یا علیه کاندیداها ی احتمالی انتخابات آینده استفاده شود.

وی در خاتمه گفت: دولت تدبیر و امید را دولتی مظلوم می دانم چرا که برخی از مدیران در آن از دفاع از این دولت و سیاست های مبتنی بر تدبیر و امید هراس دارند که مایه تاسف است از همین رو این دولت را در عین اقتدار و توانمندی، مظلوم می دانم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز