توزیع ۵۶۰۰ سبد غذایی بین افراد نیازمند کمیته امداد

۱۳۹۴/۰۴/۱۰ - ۱۳:۰۸:۴۵
کد خبر: ۲۹۶۳۸۱
توزیع ۵۶۰۰ سبد غذایی بین افراد نیازمند کمیته امداد
چهره قانی گفت: در اجرای طرح همیان مولا پنج هزار و 650 سبد غذایی بین نیازمندان و افراد زیر پوشش کمیته امداد استان همدان توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان افزود: اجرای طرح اطعام نیازمندان برای چندمین سال متوالی و با کمک افراد خیر، کاروان های حج و زیارت، اصناف، کارکنان دولت و مدیران رستوران ها در سالن های غذا خوری و مساجد و یا به صورت توزیع غذای گرم در درب منازل نیازمندان اجرا می شود.

وی از اجرای طرح همیان مولا با تاسی از سنت حضرت علی (ع) در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در این طرح کیسه هایی به عنوان سبد غذایی به ارزش یک میلیون ریال تهیه و بین نیازمندان توزیع می شود.

چهره قانی اضافه کرد: در اجرای طرح همیان مولا پنج هزار و 650 سبد غذایی بین نیازمندان و افراد زیر پوشش کمیته امداد استان همدان توزیع می شود.

وی اجرای طرح مفتاح الجنه (سرکشی، تفقد و دلجویی) از خانواده های نیازمندان را از دیگر طرح های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: در این طرح مسوولان و خیرین برای رفع مشکلات نیازمندان به منازل آنها مراجعه می کنند و با شنیدن مسایل آنها در زمینه نیازهای خانواده ها برای رفع این مشکلات اقدام می کنند.

چهره قانی ادامه داد: هدفگذاری برای اجرای طرح مفتاح الجنه در ایام ماه مبارک رمضان در استان همدان را چهار هزار خانواده عنوان کرد.

وی از برپایی نمایشگاه دستاوردهای کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: در این نمایشگاه مددجویان توانمندی های خود را در زمینه های مختلف ارایه می دهند.

وی گفت: از ویژگی های این نمایشگاه حضور مددجویانی است که با تکیه بر اراده و توان خویش و حمایت این نهاد در زمینه های مختلف موفق به ایجاد اشتغال شدند.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه در شهرهای همدان و ملایر و در رشته های مختلف از جمله عرضه پوشاک و مواد غذایی ، تولید صنایع دستی و محصولات هنری برپا شده است و تا 12 تیرماه ادامه دارد.

46هزار و 210 خانوار در قالب 92 هزار و 420 نفر به صورت مستمر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان قرار دارند و خدمات موردی این نهاد نیز به 32 هزار و 25 نفر ارایه می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز